کد خبر 4528
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش نرخ پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز

افزایش نرخ پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۸۰ هزار و ۷۸۰ تن محصولات زنجیره فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوامیزه G، ورق سرد خودرو و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز هشتم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۸۰ هزار و ۷۸۰ تن محصولات زنجیره فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق گالوامیزه G، ورق سرد خودرو و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود.

حجم شمش عرضه شده در بورس کالای امروز ۱۶/۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل داشته و به مقدار ۱۱۸ هزار و ۹۳۰ تن و با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۴۹۰ تومان معامله خواهد شد که نسبت به هفته قبل ۱۶/۵ درصد کاهش در حجم عرضه و ۱/۲ درصد افزایش در قیمت را نشان می‌دهد. پایین‌ترین مبلغ عرضه شده برای این محصول امروز ۱۹ هزار و ۲۰۰ تومان بوده و بالاترین مبلغ نیز ۲۰ هزار و ۸۶۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است. نوع تسویه نیز برای این محصول به جز یک مورد کاملا نقدی تعیین شده است.

این در حالی است که  شمش بلوم عرضه شده در ششم خرداد در هفته جاری با ۸۶/۷ درصد ریزش به مقدار ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن معامله شد که برای این مقدار نیز تقاضای چندانی وجود نداشت. میانگین نرخ معامله شده برای این محصول ۲۳ هزار و ۲۷۰ تومان بود که افزایش قیمت حدود دو درصدی نسبت به هفته قبل داشته است.

محصول دیگر عرضه شده ۵۶ هزار و ۴۰۰ تن تختال C می‌باشد که ۶ درصد کاهش نسبت به هفته قبل داشته و به نرخ پایه ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای کیلوگرم معامله خواهد شد که نسبت به هفته قبل این مبلغ تغییری نداشته است.

همچنین در عرضه‌های امروز ۵ هزار تن ورق گالوانیزه، ۴۵۰ تن ورق سرد خودرو و ۸ هزار تن ورق رنگی موجود است که جزئیات آن‌ها در تصویر زیر مشخص است.

افزایش نرخ پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز

تصویر زیر نیز جزئیات عرضه محصولات امروز به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد:

افزایش نرخ پایه شمش بلوم در عرضه‌های امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =