کد خبر 4547
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

فروش 2400 میلیاردی شمش فولاد در چادرملو

فروش 2400 میلیاردی شمش فولاد در چادرملو

بر اساس داده های کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان فروش شمش فولادی داشته است.

به گزارش آهن‌نیوز، بر اساس داده های کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد “کچاد” در دومین ماه از سال جاری، در مجموع ۹۵۱ هزار و ۲۹۴ تن کنسانتره آهن تولید کرده که میزان فروش آن ۵۱۸ هزار و ۱۲۵ تن بوده است. نرخ فروش کنسانتره آهن ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان در تن است و مبلغ کل فروش آن نیز ۱۶،۳۲۶،۰۰۴ میلیون ریال بوده است.

اما این شرکت در ماه دوم امسال، ۲۸۲ هزار و ۳۷۸ تن گندله تولید کرده و میزان فروش این محصول نیز ۲۱۴ هزار و ۲۶۵ تن بوده است. نرخ فروش آن نیز ۴ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان است و مبلغ کل فروش آن نیز ۹،۰۰۸،۶۱۳ میلیون ریال ثبت شده است.

آهن اسفنجی نیز در دومین ماه سال ۱۵۷ هزار و ۵۰۷ تن از سوی کچاد تولید شده است.

همچنین کچاد در این بازه زمانی ۱۱۰ هزار و ۱۲۵ تن فولاد تولید کرده و تعداد فروش آن ها نیز ۱۲۳ هزار و ۷۱۱ تن بوده است. نرخ فروش این محصول نیز ۱۹ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان در تن است و مبلغ کل فروش هم ۲۴،۰۹۲،۰۴۵ میلیون ریال ثبت شده است.

همچنین آپاتیت در این مدت ۸۱۲۰ تن تولید شده و میزان فروش آن ۴۳۴۵ تن بوده است. همچنین نرخ فروش این محصول ۳ میلیون و ۲۲ هزار تومان در تن است که مبلغ فروش آن ۱۳۰،۴۴۹ میلیون ریال ثبت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 4547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =