کد خبر 4567
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۳۲۰۰ تومانی نرخ پایه ورق رنگی

کاهش ۳۲۰۰ تومانی نرخ پایه ورق رنگی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز نهم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز نهم خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود. 

برای دو هزار ورق رنگی عرضه شده در بازار امروز که نسبت به هفته قبل تغییر حجم نداشته نرخ پایه ۴۷ هزار و ۷۷۲ تومان تعیین شده است که یک کاهش ۳ هزار و ۲۰۰ تومانی (۶/۲ درصد) نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

همچنین ورق قلع اندود مشابه هفته گذشته بدون تغییر حجم و قیمت پایه به مقدار دو هزار تن با نرخ پایه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده عرضه شده است.

در این میان ورق گالوانیزه G نیز هم کاهش حجم عرضه به مقدار ۲۵ درصد داشته و هم کاهش نرخ پایه به مقدار ۲/۸ درصد دارد که مجموع حجم عرضه شده آن ۹ هزار و ۹۰۰ تن بوده و میانگین نرخ پایه برای آن ۴۳ هزار و ۲۸۴ تومان تعیین شده است.

گفتنی است به جز ورق قلع اندود و یک مورد از ورق گالوانیزه G که تسویه نقدی دارند، مابقی محصولات به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همراه نوسان قیمت و حجم نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

کاهش ۳۲۰۰ تومانی نرخ پایه ورق رنگی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =