کد خبر 4568
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

سپاهان به دنبال شکار بازیکن استقلال

سپاهان به دنبال شکار بازیکن استقلال

باشگاه سپاهان درتلاش است امید ابراهیمی را برای فصل بعد جذب کند.

به گزارش آهن نیوز؛ نقل و انتقالات لیگ برتر برای فصل بعد هنوز آغاز نشده، اما برخی تیم‌ها تلاش خود را برای جذب بازیکنان مطرح  درنقل و انتقالات پیش رو آغاز کرده‌اند.

سپاهان یکی از تیم‌هایی است که همواره حتی ماه‌ها قبل از شروع رسمی نقل و انتقالات برنامه ریزی خود را برای جذب بازیکنان زبده لیگ برتر آغاز می‌کند تا تیمی درخور نام فوتبال اصفهان را روانه لیگ برتر کنند.

در همین راستا سپاهانی‌ها علاوه بر اینکه مذاکرات خود را با بازیکنان شاخص لیگ برتر آغاز کرده‌اند نگاهی جدی به جذب لژیونرهایی دارند که می‌خواهند فوتبال خود را در ایران دنبال کنند.

یکی از این بازیکنان امید ابراهیمی است که یک ماه پیش گفته شد به استقلال خواهد آمد و حتی خسرو حیدری مامور مذاکره با این بازیکن شده است.

درحالی که باشگاه استقلال هیچ اقدامی در راستای جذب امید ابراهیمی انجام نداده، یارگیران باشگاه سپاهان از غفلت یکی از رقبای جدی خود استفاده کرده‌اند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

مذاکرات سپاهان با ابراهیمی بسیار مثبت پیش رفته و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد این بازیکن فصل بعد در ترکیب سپاهان بازی خواهد کرد.  

اگر ابراهیمی پای میز مذاکره با سپاهان بنشیند و قرارداد را نهایی کند، باشگاه استقلال یکی از گزینه‌های جدی خود را از دست خواهد داد.  

منبع: شهرآرا نیوز

انتهای پیام/

کد خبر 4568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =