کد خبر 4573
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

سپاهان و ذوب آهن از بازیکنان جوان استفاده کنند

سپاهان و ذوب آهن از بازیکنان جوان استفاده کنند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان جوان تیم‌های پایه باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن، گزینه‌ خوبی برای اضافه شدن به این تیم‌های اصفهانی برای فصل بعدی لیگ برتر هستند.

به گزارش آهن نیوز؛ حسن حاج‌رسولیها درباره تغییرات تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برای فصل بعدی اظهارکرد: به نظر می‌رسد تیم سپاهان به تعداد کافی بازیکن شاخص یا همان ستاره دارد و می‌تواند از بازیکنان جوان تیم‌های آکادمی و پایه خود بهره گیرد، بویژه اینکه نفرات جوان برای مطرح شدن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و این به نفع سپاهان است.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن نیز از آکادمی فعالی سود می‌برد و از آنجا که قبلا بیشتر بدنبال جذب بازیکنان لیگ یک بود، به خدمت گرفتن بازیکنان پایه خودش بهتر خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال در باره تغییرات احتمالی در کادر مربیگری ذوب‌آهن اضافه کرد: این تیم در گذشته برای قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیا می‌درخشید اما در چند سال گذشته رده‌های نامناسبی مانند نهم و دهم را بدست آورده است، لذا باید سیاست و دیدگاه مدیران این باشگاه مشخص شود که با چه هدفی تیمداری می‌کنند و اگر تنها به کسب چنین رُتبه‌هایی قانع هستند پس استفاده از مربیان و بدنه بازیکنان بومی کفایت می کند.

حاج‌رسولیها خاطرنشان کرد: تمام تغییرات در ذوب‌آهن باید بگونه‌ای باشد که رضایت هواداران این تیم تامین شود و نباید فراموش کنیم که این تیم روزهایی مدعی اصلی لیگ و از بهترین‌های آسیا بود.

وی تصریح کرد: وضعیت کادر فنی سپاهان قابل قبول است و این تیم باید قهرمان می‌شد اما بهرحال سایر نتایج در این تیم تاثیر گذاشت و به نظرم این تیم فصل بعد با اشتباهات کمتری به میدان خواهد رفت تا مانند امسال قهرمانی را از دست ندهد.

سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر با ۶۵ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمان، نایب قهرمان شد و ذوب آهن با ۳۶ امتیاز جایگاه نهم را به خود اختصاص داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 4573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =