کد خبر 4581
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

مدیر معزول صندوق بازنشستگی فولاد، معاون مالی شستا شد!

مدیر معزول صندوق بازنشستگی فولاد، معاون مالی شستا شد!

سرپرست جدید معاونت مالی و سرمایه انسانی شستا در حالی به این سمت منصوب شده است که در ماه‌های اخیر، توهین وی به نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا سبب عزل او از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی فولاد شده بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در میانه‌های سال گذشته، فایل صوتی عجیبی از مدیرعامل وقت صندوق بازنشستگی فولاد، جو روانی عجیبی در محافل رسانه‌ای ایجاد کرد. "حسین عامریان" در این فایل صوتی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نمایندگان مجلس را چوپانانی دانست که هر کدام بر اساس حد و حدود خود به چنین جایگاهی دست‌یافته‌اند.

این اظهارنظر در حالی توسط این فرد صورت‌گرفته است که خود وی فرزند یکی از نمایندگان ادوار مجلس است.

انتشار این فایل آنهم در ابتدای دوران وزارت صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبب شد تا مرتضوی، عامریان را از مدیرعاملی صندوق بازنشستگی فولاد عزل و سید حجت کاظمی را جایگزین فرزند نماینده اسبق مجلس کند.

عزل عامریان سبب شد تا جو ملتهب ایجاد شده در مجلس، فروکش کند اما در پشت پرده این عزل گویی ماجرای دیگری در جریان بود.

در هفتمین روز از خردادماه سال جاری و تنها پس از هشت ماه از توهین مدیرعامل اسبق صندوق بازنشستگی فولاد، اخبار انتصاب وی به عنوان سرپرست معاونت مالی و سرمایه انسانی شستا منتشر شد و این در حالی است که صولت مرتضوی در همان جلسه رأی اعتماد در مجلس، توهین به نمایندگان را تقبیح کرده و به نمایندگان مجلس قول داده بود که او هیچ جایگاهی در وزارت کار نخواهد داشت اما حالا عامریان با حکم مدیرعامل شستا به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی و سرمایه انسانی این مجموعه بزرگ اقتصادی منصوب شده است.  شستا یا همان شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی، مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 4581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =