کد خبر 4613
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

ورق فولادی و میلگرد در میان کالاهای صادراتی از گمرک‌های سومار و پرویزخان

ورق فولادی و میلگرد در میان کالاهای صادراتی از گمرک‌های سومار و پرویزخان

مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رشد ۱۷ و ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی از گمرک‌های سومار و پرویزخان خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ علی اصغر عباس زاده، مدیرکل گمرکات کرمانشاه اظهار کرد: طی ۲ ماه گذشته ۱۸۳ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۲۲۹ دلار کالای صادراتی از طریق مرز پرویزخان به وزن ۴۴۹ هزار و ۱۰۲ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی به بیشترین حجم کالاهای صادراتی گمرکات استان کرمانشاه از گمرک پرویزخان اشاره کرد و افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش رشدی ۱۸ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۲۲ درصدی داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به عمده کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان تاکید و تصریح کرد: کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگردساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت و … از جمله کالاهای صادراتی این مرز در ۲ ماه گذشته است.

عباس زاده ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را ۹۹ میلیون و ۳۹۰ هزارو ۶۹۵ دلار به وزن ۲۲۹ هزار و ۲۹۵ تن اعلام و خاطر نشان کرد: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشد ۱۷ درصدی و از لحاظ وزنی افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمریت، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات، مواد شوینده و… در ۲ ماه گذشته بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر 4613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =