کد خبر 4631
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

ورق گرم از تابلوی معاملات حذف شد

ورق گرم از تابلوی معاملات حذف شد

با پایان یافتن معاملات امروز محصولات نوردی در بورس کالا، ۵۰/۷ درصد از محصولات عرضه شده حذف شده و ۹۳ هزار و ۴۸ تن کالا مورد معامله قرار گرفت. برای این حجم معامله شده نیز ۱۰۷ هزار و ۳۷ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۸۹ هزار ۱۱۰ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناوردانی، نبشی، ورق گرم، ورق سرد و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود اما در نهایت با پایان یافتن معاملات ۵۰/۷ درصد از محصولات عرضه شده حذف شده و ۹۳ هزار و ۴۸ تن کالا مورد معامله قرار گرفت. برای این حجم معامله شده نیز ۱۰۷ هزار و ۳۷ تن تقاضا وجود داشت.

در عرضه‌های امروز نرخ پایه آهن و میلگرد ۲/۴ درصد حدود ۵۷۰ تومان افزایش نسبت به هفته قبل داشت که در پایان معامله تیرآهن با همان نرخ پایه ۲۴ هزار و ۲۱۵ تومان معامله شده اما میانگین موزون نرخ پایه میلگرد ۳/۴ کاهش نسبت به نرخ پایه داشته و به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد. 

تیرآهن با ۱۵/۸ درصد کاهش حجم به مقدار ۱۷ هزار و ۲۴۷ تن و  میلگرد باریزش ۵۲/۶ درصد حجم عرضه به مقدار ۶۹ هزار و ۱۸۲ تن مورد معامله قرار گرفت.

ناودانی با دو هزار و ۴۰۰ تن و نبشی با حجم ۲ هزار و ۲۱۹ تن تقریبا بر مبنای هماننرخ پایه به ترتیب به قیمت ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان و ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شدند.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز که به حجم هزار و ۵۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۶ هزار و ۲۶ تومانعرضه شده بود به علت عدم پذیرش قیمت از سمت خریداران به تابلوی معاملات راه پیدا نکرد.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد:

ورق گرم از تابلوی معاملات حذف شد

ورق گرم از تابلوی معاملات حذف شد

انتهای خبر/ف

کد خبر 4631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =