کد خبر 4633
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

آرام‌ترین روز میلگرد در بازار آهن

آرام‌ترین روز میلگرد در بازار آهن

امروز ثبات قیمتی در نرخ اعلامی انواع میلگرد از اکثر مبادی فروش بیشتر از سایر روزهای هفته بود و در تعداد کمی کاهش ۱۰۰ تومانیو اکثرا بدون تغییر نرخ در اکثر سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، بعد از چندین هفته نوسان دلار در کانال ۵۱ هزار تومان، امروز در میانه روز وارد کانال ۵۰ تومان شده و هم اکنون مجدد به نرخ ۵۱ هزار تومان در حال معامله است. امروز هم بازار آهن و فولاد تقریبا در کلیه زیرمجموعه‌ها آرام گزارش شد به طوری که تعدادی از کارخانه‌ها قیمت محصولات خود را اصلاح و برخی بدون تغییر نرخ اعلام کردند.

در این میان گزارش مدیرکل آژانس درباره مسایل پادمانی و برجامی ایران نیز بی تاثیر بر این اصلاح و ثبات قیمتی نیست که به نظر می رسد برای روز کاری دوشنبه آینده اتفاقات مثبتی برای بازارها اتفاق بیفتد. البته هر چند ای تاثیرات بنیادی نبوده ولی اثر روانی کوتاه مدتی بر اصلاح بازار ارز و به تبع بازارهای آهن  و فولاد خواهد داشت.

 هرچند برای بازار آهن فولاد اصلاح اساسی محتمل نیست چراکه ترس از قطعی برق و کمبود شمش در تابستان احتمال می‌رود روند بازار آهن با شروع تابستان رو به افزایش گذارد.

در معاملات دیروز محصولات میلگردی در بازار آهن انواع میلگرد محصول کارخانه سیرجان حدید جنوب و نورد آریان فولاد در معاملات بازار آزاد با افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت در هر کیلوگرم همراه بود ولی محصولات شرکت‌های مجتمع فولاد ارگ تبریز، گروه صنعتی درپاد تبریز، فولاد امیرکبیر خزر و مجتمع فولاد خراسان با ثبات قیمت نسبت به روز قبلی معامله شد.

در این هفته گران‌ترین میلگرد بازار محصولات گروه صنعتی درپاد تبریز بود. هر کیلوگرم از میلگرد ۱۴ این کارخانه به قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. متوسط قیمت میلگرد ۱۴ سایر کارخانه‌ها کمتر از کیلویی ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان است که در ابتدای هفته به کانال ۲۵ هزار تومان نیز رسیده‌ بود.

اما امروز ثبات قیمتی در نرخ اعلامی انواع میلگرد از اکثر مبادی فروش بیشتر از سایر روزهای هفته بود و در تعداد کمی کاهش ۱۰۰ تومانی از طرف شرکت‌های میلگرد قائم، میلگرد میانه و میلگرد البرز غرب اعلام شد. اما نرخ اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از بارگیری از انبار اصفهان بدون تغییر در اکثر سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته بود که لیست قیمتی آن به شرح زیر است:

میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           ۳۰۱۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۷۱۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۶۶۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۲        ⬅️           ۲۶۹۰۰   تومان       
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۶۹۰۰   تومان  
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =