کد خبر 4659
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

عمر طولانی آهن‌آلات و انواع لوله‌ با محصول فناورانه ضدزنگ

عمر طولانی آهن‌آلات و انواع لوله‌ با محصول فناورانه ضدزنگ

مدیرعامل یک شرکت فناور از ساخت محصول فناورانه «ضدزنگ و ضدخوردگی» خبر داد که عمر آهن‌آلات و لوله‌جات را طولانی می‌کند.

به گزارش آهن نیوز؛ عظیم عظیمی که با محصول «ضد زنگ و ضد خوردگی» در رویداد عصر امید سیرجان حضور یافته است اظهار کرد: ساختمان‌های با اسکلت فلزی یا لوله‌های آب‌ شرب برای اینکه مقابل خوردگی و املاح آب‌، هوا، باران، باد و گرد و غبار مقاومت داشته باشند، نیازمند ضدزنگ هستند؛ بنابراین محصول مورد نظر را تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: کاربرد محصول ضدزنگ و ضدخوردگی علاوه بر اسکلت فلزی ساختمان‌های و لوله‌های ضخیم آب برای مخاذن پالایشگاه‌ها و لوله‌های آنها به کار می‌رود.

مدیرعامل شرکت «عصر معماران جنوب» درباره اینکه محصول ضدزنگ و ضدخوردگی چه نیازی از نیازهای کشور و جامعه را رفع می‌کند؟ عنوان کرد: بابت خرید آهن‌آلات و لوله‌جات هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد و وقتی این تجهیزات از ضدزنگ استفاده می‌کنند، عمرشان طولانی می‌شود و با مدت زیاد کارکرد، هزینه کمتری انجام می‌شود.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه محصول ضدزنگ و ضدخوردگی به‌صورت مایع است، ادامه داد: این محصول نمونه مشابه داخلی ندارد؛ چراکه هر شرکتی استانداردها و فرمول‌های تولید خود را دارد و محصول مورد نظر از لحاظ سایش، خوردگی و حرارت مورد سنجش قرار گرفته و با استانداردهای ویژه به بازار عرضه می‌شود.

به گفته عظیمی، پیش از این فرمول محصول ضدزنگ و ضدخوردگی استاندارد مشابهی داشت؛ اما اکنون به‌دلیل اینکه فرمول هرکدام از محصولات متفاوت است، دیگر استاندارد مشابه ملی ندارد.

وی درباره اینکه محصول ضدزنگ و ضدخوردگی طی چه مدت تولید شد؟ گفت: این محصول به‌لحاظ آزمایشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی ۶ ماه زمان برد تا تولید شود.

رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید استان کرمان با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سیرجان و برای نخستین‌بار به‌صورت تخصصی در بخش صنایع از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آنا

انتهای پیام/

کد خبر 4659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =