کد خبر 4661
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

جریمه 100 میلیونی بازیکن تیم سپاهان به جرم نشر اکاذیب

جریمه 100 میلیونی بازیکن تیم سپاهان به جرم نشر اکاذیب

بازیکن تیم سپاهان اصفهان به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش آهن نیوز؛ پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی، تخلف انتسابی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیب نسبت به مقامات رسمی مسابقه، محرز اعلام شد. بر همین اساس مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره در تنبیه محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی و در خصوص جریمه نقدی ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

مسابقه تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی و ورود تماشاگران به زمین بازی که منجر به وقفه شد، رخ داد. باشگاه سپاهان به پرداخت 700 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

باشگاه پیکان تهران به دلیل سوءرفتار تیمی (5 اخطاره بودن) باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رسول زمانی، مربی تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال محروم و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر به چشم بازیکن حریف که منجر به وقفه در بازی شد، رخ داد. باشگاه تراکتور تبریز به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

با توجه به سابقه در صورت تکرار این عمل، در بازیهای رسمی بعدی، باشگاه با یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر و یا تنبیهات شدیدتر مواجه خواهد شد.

* دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته بیست و نهم برگزار و از  سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری و فحاشی رخ داد. این تیم به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قابل تجدید نظر است.

پاتولومیگوئل دوس سانتوس، مربی تیم استقلال تهران به دلیل نقض اصولی کلی رفتار به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

کد خبر 4661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =