کد خبر 4703
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

باشگاه ذوب آهن بر سر دو راهی انتخاب مربی

باشگاه ذوب آهن بر سر دو راهی انتخاب مربی

باشگاه ذوب‌آهن برای انتخاب سرمربی جدید خود بر سر دو راهی قرار گرفته است.

به گزارش آهن نیوز؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن لیگ بیست‌ودوم را با ایستادن در جایگاه نهم به پایان رساند. سبزپوشان اصفهانی نسبت به لیگ بیست‌ویکم دو رده سقوط کردند و همین مساله به کام هواداران این تیم خوش نیامد.

با این حال باتوجه به بودجه‌ محدود باشگاه ذوب‌آهن و اختلاف هزینه این باشگاه با برخی از باشگاه‌های لیگ برتر، رتبه تک رقمی نمی‌تواند نتیجه بدی برای این باشگاه باشد.

تارتار یا حدادی‌فر؟

با پایان لیگ بیست‌ودوم قرارداد مهدی تارتار به پایان رسید و گزینه‌های مختلفی برای هدایت این تیم شنیده شد. با وجود گمانه‌زنی‌های بسیار، باشگاه ذوب‌آهن به دو گزینه احتمالی رسیده است.

تمدید قرارداد با مهدی تارتار یکی از مسائلی است که در هیات مدیره باشگاه صحبت و از طرفی نام قاسم حدادی‌فر برای هدایت تیم ذوب‌آهن مطرح شده است. البته گزینه سوم نیز وجود دارد و نام‌های دیگری مطرح شده اما باشگاه بر سر دو راهی قرار گرفته است. تمدید قرارداد تارتار یا انتخاب حدادی فر محتمل‌ترین تصمیم باشگاه خواهد بود و باید دید هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

نکته جالب اینکه حدادی‌فر مربیگری را با حضور در کادرفنی مهدی تارتار شروع کرده است و حتی در مقطعی گفته می‌شد که او با تارتار به مشکل خورده اما در این فصل شاهد همکاری این دو بودیم.

ذوب آهن به همراه تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که در تمام ادوار لیگ برتر ایران حضور داشته و در چندین دوره تا یک قدمی قهرمانی هم پیش رفته اما در چند سال اخیر از همتایان خود عقب افتاده و حتی چند مرتبه تا یک قدمی سقوط هم رفته است.

در دو سال اخیر ذوب آهن جایی در بین بالانشین‌ها نداشته اما حداقل خیالش از بابت ماندن در لیگ برتر راحت بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر 4703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =