کد خبر 4785
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن:

میلگرد در بازار آهن افزایشی شد

میلگرد در بازار آهن افزایشی شد

شرایط نوسانی در قیمت میلگرد از دیروز ادامه داشته و افزایش نرخ‌ها در شرکت‌های مختلف جاری است طوریکه اکثر شرکت‌ها بدون تغییر قیمت بوده و در مواردی با افزایش بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت هر اسکناس دلار امروز با کاهش ۷۰۰ تومانی همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان در حال معامله است.

در بازار آهن نیز همچنان جو تعطیلی ابتدای هفته جاری، روند بازار را آرام و با ثبات نگه داشته و قیمت روز آهن‌آلات در اکثر مبادی فروش با عدم تغییر قیمت همراه بوده و در کلیه زیرمجموعه‌های بازار آهن و فولاد رکود نسبی حاکم است. به عبارتی دیگر با ارسال سیگنال‌های مختلف اخبار مثبت سیاسی به بازار آهن، معاملات و خرید و فروش آهن نیز تقریبا متوقف شد و حتی خرید سرمایه‌ای هم مشاهده نشد.

شرایط حاکم بر کشور در حالتی است که در صورت عدم مذاکره قیمت ارز که در سایه انتظار نشسته است افزایش خواهد یافت و باعث بهم ریختن بازار خواهد شد و این مساله در شرایط فعلی مساله فرعی است مشکل اصلی زیر ساخت‌های تولید بخصوص برق و حمل و نقل است.

برق باعث کاهش تولید و بهم ریختگی برنامه‌های زنجیره فولاد می‌گردد که در هفته گذشته هم شاهد بخش‌هایی از آن بودیم.

اما شرایط نوسانی در قیمت میلگرد از دیروز ادامه داشته و افزایش و کاهش نرخ‌ها در شرکت‌های مختلف جاری است طوریکه اکثر شرکت‌ها بدون تغییر قیمت بوده و در مواردی با افزایش بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان از جمله در شرکت فولاد کاوه ساوه همراه بود. قیمت اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته و لیست قیمتی آن به شرح زیر است:

میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           ۳۰۵۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۷۱۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۷۳۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۶۹۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۶۹۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۲        ⬅️           ۲۷۱۰۰   تومان       
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۷۱۰۰   تومان  
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۷۱۰۰   تومان

انتهای پیام/ ف

کد خبر 4785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =