کد خبر 4837
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج شهر انتقال می یابد

بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج شهر انتقال می یابد

شهردار اردبیل از انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج شهر و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ محمود صفری، شهردار اردبیل در افتتاحیه اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری کلان‌شهرهای کشور به میزبانی اردبیل، گفت: انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش سال‌جاری در اردبیل اجرا و این اقدامات، کاری ماندگار است.

صفری بیان کرد: تمام تلاش تیم فعلی مجموعه شهرداری اردبیل اجرای برنامه‌ها و اقدامات خاص در راستای مطالبات شهروندان است که طی سالیان سال بدون پاسخ و بلاتکلیف باقی مانده است.

او با اشاره به این‌که اقداماتی سطح شهر اردبیل انجام خواهیم داد که ماندگار می‌شوند، افزود: انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری که یکی از خواسته‌های به‌حق مردم بود بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تلاش‌ها در مرحله اجرایی است که قطعا با اجرای این طرح کاری ماندگار در شهر خواهیم کرد.  

شهردار اردبیل ادامه داد: بازار آهن‌فروشان جدید در کورائیم در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار و با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود که عملیات احداث بازار سال جاری آغاز خواهد شد.

او در ادامه به ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه‌فروش را بعد از کش‌قوس‌های مختلف امسال انجام خواهیم داد که در همین راستا قرار است بازارچه‌های روز میوه در نقاط مختلف شهر ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر 4837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =