کد خبر 4858
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

ادعای سپاهان درباره رضایتنامه نیازمند

ادعای سپاهان درباره رضایتنامه نیازمند

پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان که قرارداد خود را به مدت دو فصل تمدید کرد، به دنبال کاهش رقم رضایتنامه خود بود.

به گزارش آهن نیوز؛ نیازمند که تا پایان ژوئن سال ۲۰۲۴ با باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرارداد داشت، فصل گذشته به صورت قرضی به سپاهان پیوست و با توجه به تأکید ژوزه مورایس، تلاش بسیاری برای ماندگاری این بازیکن در سپاهان صورت گرفت.

سپاهانی‌ها که برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی روی پیام حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، از روزهای پایانی فصل گذشته مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی و همچنین این بازیکن به منظور دریافت رضایت‌نامه صورت دادند و در نهایت پس از مذاکرات نهایی، روز گذشته پس از دریافت رضایت‌نامه با این بازیکن قراردادی دو ساله امضا کردند. 

از موضوعات مهم و مغفول درباره حضور نیازمند در سپاهان اما، دریافت رضایتنامه این بازیکن و مبلغ آن بود که طی هفته‌های گذشته حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت. برخی رسانه‌ها رقم رضایت‌نامه این بازیکن را یک میلیون دلار عنوان می‌کنند، حال آنکه سپاهان ادعا می‌کند این عدد صحت ندارد. 

نکته جالب توجه اما، موضوعی است که به نظر می‌رسد بسیاری از رسانه‌ها از آن مطلع هستند و آن هم تلاش قابل توجه پیام نیازمند به منظور دریافت رضایتنامه به شمار می‌رود و این موضوع در خبر رسمی منتشر شده باشگاه سپاهان نیز مورد اشاره قرار گرفته است. 

نیازمند که طی ۴ فصل حضورش در سپاهان، شرایط خوبی را پشت‌سر گذاشته و با سپاهان به تیم ملی نیز دعوت شده در مسیر دریافت رضایت‌نامه تلاش بسیاری را صورت داده و با تلاش و پیگیری باشگاه سپاهان رقم رضایت‌نامه این بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. 

هنوز از رقم دقیق این رضایت‌نامه آمار مشخصی نیامده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر 4858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =