کد خبر 4876
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

شمش فولادی با کاهش ۴۵۰ تومانی نرخ پایه در رینگ صنعتی

شمش فولادی با کاهش ۴۵۰ تومانی نرخ پایه در رینگ صنعتی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۵۶۷ هزار و ۵۴۵ تن محصولات فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق گرم HR عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۵۶۷ هزار و ۵۴۵ تن محصولات فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق گرم HR عرضه شود. این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از دو برابر افزایش نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با ۷۱ هزار و ۴۰۰ تن حجم افزایش چشمگیری در حد ۳۵۵ درصد نسبت به هفته قبل داشته اما نرخ پایه آن از ابتدای سال ثابت بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله می‌شود.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز پس از عدم استقبال در دو روز گذشته در رینگ صنعتی امروز با حجم ۱۸۷ هزار و ۶۵ تن ورود کرده که حجم آن ۵۸/۸ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد و نرخ پایه برای این محصول با کاهش ۲/۱ درصدی ۲۰ هزار و ۴۱۳ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.

ورق سرد B و ورق گرم HR جز محصولاتی هستند که در عرضه‌های هفته پیش موجود نبودند اما امروز به ترتیب با حجم ۷ هزار تن و ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن در تابلوی معاملات قرار می‌گیرند.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۸۲/۴ درصد کاهش حجم و افزایش ۳/۸ درصدی قیمت پایه مواجه شده و به حجم ۲ هزار تن و نرخ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

شمش فولادی با کاهش ۴۵۰ تومانی نرخ پایه در رینگ صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =