کد خبر 4884
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

مجوز ۲ هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فولاد در آبادان اخذ شد

مجوز ۲ هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فولاد در آبادان اخذ شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: مجوز ۲ هزار هکتار زمین برای ایجاد شهرک تخصصی فولاد در منطقه چوئبده شهرستان آبادان اخذ شد.

به گزارش آهن نیوز؛ علی مهدی‌پور با بیان اینکه ساخت شهرک تخصصی فولاد در استان از مصوبات سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان است، بیان کرد: شهرک تخصصی فولاد در بهترین موقعیت و با زیرساخت‌های فوق العاده مطلوب در منطقه چوئبده آبادان احداث خواهد شد.

وی افزود: شهرک تخصصی فولاد می‌تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه ایجاد کند در نتیجه تلاش بر این است که در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان بیان کرد: منطقه آزاد اروند مشارکت لازم را برای رونق تولید در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر داشته باشد.

وی با تاکید بر ضرورت صلاحیت سنجی سرمایه گذار برای فعالیت در این شهرک افزود: اراضی صنعتی باید با صلاحیت سنجی به سرمایه گذار واگذار شوند تا صنعتگران و سرمایه گذاران آشنا به مبانی سرمایه گذاری از مزایایی حضور در شهرک‌های صنعتی بهره مند شوند.

مهدی پور با اشاره به ارتباط مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه آزاد اروند برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: برنامه ریزی چهارساله برای تکمیل طرح‌ها و رفع مشکلات زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های استان انجام شده است که می‌تواند بر بهبود شرایط تولیدکنندگان و صنعتگران اثر مثبت بگذارد.

وی به تشکیل کمیته احیای واحدهای صنعتی در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: تشکیل کمیته احیای واحدهای راکد بسیار ضروری است چرا که برخی از واحدها به دلیل کمبود مواد اولیه و نقدینگی راکد شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان گفت: براساس نظر کارشناسان بعضی از واحدهای راکد با تزریق مبالغ اندک می‌توانند به چرخه تولید باز گردند.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 4884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =