کد خبر 4889
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

نقش‌هایی که در تاریخ ماندگار شدند؛

نمایشگاه آثار ماندگار بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای استاد مجید مرادیان

نمایشگاه آثار ماندگار بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای استاد مجید مرادیان

نمایشگاه اختصاصی آثار ماندگار استاد رسانه و روابط عمومی، دکتر مجید مرادیان با عنوان "ریشه‌ها جوانه می‌زنند"، از تاریخ ۲۰ خرداد در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان آغاز و تا ۲۵ خرداد (از ساعت ۹ تا ۱۴) ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در ادامه برگزاری سلسله نمایشگاه‌های تخصصی آثار اساتید و پیشکسوتان رسانه، نمایشگاه اختصاصی آثار ماندگار استاد رسانه و روابط عمومی، دکتر مجید مرادیان با عنوان "ریشه‌ها جوانه می‌زنند"، از تاریخ ۲۰ خرداد در محل مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان آغاز و تا ۲۵ خرداد (از ساعت ۹ تا ۱۴) ادامه خواهد داشت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که اعضای خانواده وی و جمعی از مسئولین و خبرنگاران اصحاب رسانه حضور داشتند، حجت السلام والمسلمین میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی، مطبوعاتی اصفهان هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را آشنایی هر چه بیشتر با آثار اساتید و پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه در استان اصفهان ذکر نمود و گفت: باتوجه به فعالیت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بسیاری از خبرنگاران پیشکسوت، توانمندی‌ها و تجربیات این اساتید، برای نسل جوان و اغلب خبرنگاران ناشناخته است و بسیاری از مردم نیز از این تلاش‌ها و آثار ارزشمند بی اطلاع هستند. بنابراین برگزاری این گونه برنامه‌ها، موجب تکریم و تجلیل پیشکسوتان و ماندگاری آثار و انتقال تجربیات ارزشمند این عزیزان به آحاد جامعه، بویژه نسل جوان خبرنگار می‌گردد.

نمایشگاه آثار ماندگار بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای استاد مجید مرادیان

وی گفت‌: امروز خرسندیم که با تلاش و همت، دومین نمایشگاه اساتید و پیشکسوتان به نام استاد پیشکسوت مجید مرادیان برگزار شده است.

در این آیین استاد مجید مرادیان ضمن قدردانی از حمایت های خانواده و همکاری مدیریت مجتمع فرهنگی مطبوعاتی در برگزاری این نمایشگاه، با اشاره به تلاش‌های بیش از سه دهه خود در عرصه رسانه و خبر گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که بیش از سی سال توانسته‌ام در مکتب رسانه و روابط عمومی شاگردی کنم و همه این موفقیت‌ها را نتیجه دعای خیر و حمایت‌های معنوی پدر و مادر، خانواده و به برکت روح بلند و الهی شهدا می‌دانم و از خداوند بزرگ عاقبت بخیری در این راه و مسئولیت بزرگ را خواهانم.

در این نمایشگاه، آثار ماندگار دکتر مرادیان در بخش‌ها و موضوعات‌ متنوع از جمله: نمونه آثار رسانه‌ای در نشریات و رسانه‌های مختلف کشور، بسیج و دفاع مقدس، صنعت فولاد بویژه ذوب آهن اصفهان به عنوان "مادر صنعت کشور"، افتخارات و تقدیرنامه‌ها، مدارک و گواهی‌نامه‌های علمی و تخصصی در حوزه رسانه و روابط عمومی، آلبوم‌ و عکس‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و.... ارائه شده است.

نمایشگاه آثار ماندگار بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای استاد مجید مرادیان

نگاهی کوتاه به سوابق و موفقیت‌ها: وی فعالیت خبری و رسانه‌ای را در دهه هفتاد از روزنامه کیهان آغاز نمود و تا کنون، تنوع آثار این استاد پیشکسوت طی سه دهه گذشته در رسانه‌های گوناگون از جمله پایگاه و سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات محلی و سراسری ماندگار شده است.

دکتر مجید مرادیان از بنیان‌گزاران هفته‌نامه آتشکار و ماهنامه فولاد و رسانه‌های مرتبط با ذوب آهن اصفهان است. وی از اعضای اولیه و تشکیل‌دهنده خانه مطبوعات و خبرنگاران، انجمن صنفی خبرنگاران استان اصفهان، انجمن‌های علمی و صنفی روابط عمومی در استان اصفهان است.

وی در نهمین دوره آیین تقدیر از سرامدان و پیشکسوتان روابط عمومی کشور در سال گذشته، برگزیده "ستاره پیشکسوت و سرآمد روابط عمومی ایران" شد.

دریافت لوح سپاس و تندیس ویژه و تجلیل از طرف خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان به عنوان خبرنگار پیشکسوت استان اصفهان در سال ۱۳۹۳ و دریافت تقدیرنامه به‌عنوان پیشکسوت رسانه و روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ و انتخاب به عنوان "خبرنگار حرفه‌ای و نمونه پاسداران اهل قلم" از حوزه نمایندگی ولی فقیه و سپاه صاحب الزمان (عج)، از افتخارات دیگر این استاد پیشکوت است.

همچنین نامبرده در سال ۱۳۷۳ به عنوان خبرنگار و کارشناس روابط عمومی فعالیت خود را در ذوب آهن اصفهان شروع و از سال ۱۳۹۴ تاکنون در جایگاه معاون روابط عمومی این شرکت فعالیت دارد.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =