کد خبر 4895
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

پایان معاملات با فروش ۱۰۰ درصدی ورق گرم مبارکه

پایان معاملات با فروش ۱۰۰ درصدی ورق گرم مبارکه

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با حذف ۱۲ درصد از عرضه‌ها، حجمی به میزان ۴۹۸ هزار و ۹۴۵ تن معامله شد که برای آن ۵۳۶ هزار و ۴۲۰ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۵۶۷ هزار و ۵۴۵ تن محصولات فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق گرم HR عرضه شود که در انتهای معاملات با استقبال بالای خریداران از بازار امروز نسبت به روزهای گذشته با حذف ۱۲ درصد از عرضه‌ها، حجمی به میزان ۴۹۸ هزار و ۹۴۵ تن معامله شد که برای آن ۵۳۶ هزار و ۴۲۰ تن تقاضا وجود داشت.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با حذف ۲۹/۹ درصد از حجم عرضه شده به میزان ۵۰ هزار تن با همان نرخ پایه ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. این میزان معامله شده تقاضای به نسبت پایین به مقدار ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن داشته و توسط فولاد هرمزگان جنوب به صورت تسویه ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقد عرضه شده بود.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز با استقبال قابل قبولی از سمت خریداران با حذف ۲۴/۸ درصد از حجم عرضه شده به مقدار ۱۴۰ هزار و ۵۱۵ تن معامله شده و با تقاضای ۱۵۳ هزار و ۶۰ تنی مواجه شد. نرخ پایه معامله شده برای این محصول تغییر محسوسی نداشته و به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۹۵ تومان به ازای هر کیلو ثبت شد. تغییرات قیمتی برای این محصول بین ۱۹ هزار تا ۲۰ هزار تومان بود.

ورق سرد B و ورق گرم HR در بازار امروز به ترتیب با همان حجم موجود در عرضه به مقدار ۷ هزار تن و ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن در تابلوی معاملات به طور کامل معامله شدند.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۳۲/۵ درصد کاهش حجم به مقدار هزار و ۳۵۰ تن و نرخ ۴۵ هزار تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد.

پایان معاملات با فروش ۱۰۰ درصدی ورق گرم مبارکه

پایان معاملات با فروش ۱۰۰ درصدی ورق گرم مبارکه

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =