کد خبر 4949
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۱/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد

افزایش ۱/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۵۰ هزار ۱۲۱ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۵۰ هزار ۱۲۱ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. حجم عرضه‌های امروز در مقایسه با هفته گذشته ۱۱/۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز به مقدار ۱۳ هزار و ۷۸۳ تن بوده که حدود ۳۳/۳ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و نرخ پایه آن نیز با ۱/۳ درصد کاهش به مبلغ ۲۴ هزار و ۹۸ تومان معامله خواهد شد.

همچنین میلگرد با ۲۱۱ هزار و ۱۱۶ تن ۱۵/۳ درصد افزایش حجم عرضه نسبت به هفته قبل دارد. نرخ پایه میانگین موزون این محصول ۲۳ هزار و ۳۵۸ تومان یا حدود ۲۵،۵۹۰ تومان به اضافه ارزش افزوده و حدود کیلویی ۳۸۰ تومان پایین‌تر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۳۸،۵۸۷ ریال) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است.

ناودانی با ۲ هزار و ۳۰۰ تن تغییر قیمت محسوسی نسبت به هفته قبل نداشته و به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۵۶ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که ۱۶۲ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

نبشی نیز با ۳۳۳ درصد افزایش حجم به مقدار ۴ هزار و ۲۲ تن و کاهش نیم درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۴ هزار و ۲۵۵ تومان معامله خواهد شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز ۲۶/۸ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و به مقدار ۱۸ هزار و ۹۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۶ هزار و ۲۸۲ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

افزایش ۱/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن و میلگرد

انتهای پیام/ ف

کد خبر 4949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =