کد خبر 4967
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

پاسخ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به گزارش «شرق»

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای به خبری که به نقل از «فوتبال ۳۶۰» در ستون اخبار صفحه ورزش منتشر شده، واکنش نشان داده است. واضح است که منبع خبر جایی دیگر است ولی با این حال، این جوابیه توضیحی است که انتشارش می‌تواند به روشن‌شدن بحث انتقال پیام نیازمند به سپاهان کمک کند.

به گزارش آهن نیوز؛ باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای به خبری که به نقل از «فوتبال ۳۶۰» در ستون اخبار صفحه ورزش منتشر شده، واکنش نشان داده است. واضح است که منبع خبر جایی دیگر است ولی با این حال، این جوابیه توضیحی است که انتشارش می‌تواند به روشن‌شدن بحث انتقال پیام نیازمند به سپاهان کمک کند. در جوابیه باشگاه سپاهان چنین آمده است: «‌پیرو انتشار مطلبی در صفحه ورزش روزنامه شرق مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در مورد قرارداد پیام نیازمند، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند پاسخی درخصوص ادعای مطرح‌شده صادر نماید:

از لحظه انتشار خبر تمدید پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، کلیدواژه مشترکی به صورت جهت‌گیرانه در برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود و این کلیدواژه رفته‌رفته در رسانه‌های مشخصا مرتبط با جریان‌های خاص در حال انتشار است. این رسانه‌ها در روزهای گذشته با استناد به اخبار نامشخص و تأییدنشده در راستای اهداف خود حملات دنباله‌داری علیه باشگاه سپاهان صورت دادند و به نظر می‌رسد این شیوه حمله، با شیوه‌های مشخص آن طی فصول گذشته ارتباط روشنی دارد.

فراموش نمی‌کنیم که در فصول گذشته نیز انتشار اخبار علیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دقیقا هنگامی صورت می‌گرفت که برخی باشگاه‌های خاص به دنبال اتفاقاتی خاص بودند و هم‌زمانی این حاشیه‌سازی‌ها با اتفاقات باشگاه‌های دیگر، جای سؤال و ابهام دارد.

برخی رسانه‌ها در حالی مرجع اخبار خود را یک سایت پرتغالی بیان می‌کنند که از انتشار حقیقت موضوع که از سوی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان می‌شود، خودداری می‌کنند.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان، توافق صورت‌گرفته بین باشگاه‌های سپاهان و پورتیمونتزه پرتغال برای انتقال نیازمند بسیار پایین‌تر از میزانی است که طی روزهای گذشته در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود و این توافق با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی باشگاه سپاهان و همراهی قابل توجه و پیگیری‌های شخص پیام نیازمند با باشگاه پرتغالی بوده است.

مشخص نیست در شرایطی که بسیاری از اعداد و ارقام قراردادهای چندده‌میلیاردی باشگاه‌های دیگر به صورت غیرشفاف بیان شده، چرا با رویکرد ضربه‌زدن به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ابتدای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، این‌گونه با اخبار خلاف واقع واکنش‌های رنگی و غیرحرفه‌ای به این موضوع اعلام می‌شود و دلیل این حجم از جوسازی و شلوغ‌کاری در موضوعات غیرصحیح از سوی رسانه‌ها چیست؟!

در پایان امیدواریم رعایت انصاف، حق‌گویی و رفتار حرفه‌ای سرلوحه عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات ورزشی کشور باشد».

انتهای پیام/

کد خبر 4967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =