کد خبر 4984
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

سرمربی استقلال اهواز سکوت را شکست؛ دریغ از یک خسته نباشید از سوی مسئولان!

سرمربی استقلال اهواز سکوت را شکست؛ دریغ از یک خسته نباشید از سوی مسئولان!

پس از قریب به یکماه از صعود تیم استقلال اهواز، سرانجام سرمربی این تیم سکوت خود را شکست و مشکلاتی که در مسیر آماده‌سازی این تیم وجود دارد را در صفحه خود در فضای مجازی، بازگو کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ سیدسیروس پورموسوی، عنوان کرد: بالغ بر سه هفته از صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر می‌گذرد، اما مسئولان چقدر زود (این تیم را) فراموش کرده‌اند. شاید چون این صعود توسط مربیان بومی به دست آمده‌ است، فراموشکار شده‌اند؟!

وی افزود: در این مدت، دریغ از یک خسته نباشید و تلاشی برای حل مشکلات تیم استقلال خوزستان از سوی مسئولان و نمایندگان مجلس!

سرمربی تیم استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان به لطف خدا و حمایت مدیران باشگاه، نیازی به منابع مالی ندارد، اما انتظار می‌رفت دست کم در این مدت زمان کم باقیمانده، یک کمپ تمرینی آبرومند برای این باشگاه تهیه می‌شد.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: به هر جهت امروز به آقایان متذکر می‌شویم که چند ماه دیگر به جامعه فوتبال نیازمندخواهید شد، پس امروز را یادتان بماند که در کنار ما نبوده‌اید و فقط سال‌ها شعار دادید و از جامعه ورزش و فوتبال استفاده ابزاری کردید، امروز که به شما نیاز است کسی شما را در شهر پیدا نمی‌کند(البته شاید به دلیل گرمای هوا تشریف ندارید)، به‌زودی شما را خواهیم دید، اسفندماه نزدیک است.

انتهای پیام/

کد خبر 4984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =