کد خبر 5016
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

اعلام نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست اتاق بازرگانی ایران/ رأی حراست وزارت صمت قطعی نیست

اعلام نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست اتاق بازرگانی ایران/ رأی حراست وزارت صمت قطعی نیست

طبق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران، حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نتیجه تایید صلاحیت هر کدام از کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه اتاق ایران را به خود افراد اطلاع‌ داده، اما هنوز مشخص نیست چه افرادی از رقابت‌های انتخاباتی حذف شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ هفت روز است که فعالان اقتصادی که کاندیدای ریاست اتاق ایران شدند در انتظار دریافت نظر حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند. انتظاری که روز پنجشنبه به پایان رسید.

دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران درباره نتیجه احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه اتاق ایران گفت: عصر روز چهارشنبه نامه‌ای از رئیس مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کردیم که نظر خود را درباره کاندیداهای ثبت‌نام شده برای انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران اعلام کرده بود.

جهانبخش سنجابی افزود: نظر حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت به سه شکل اعلام شده است، گروهی حضورشان از نگاه این مجموعه بالامانع است. با حضور گروهی مخالف شده و گروهی پرونده هایشان هنوز در حال بررسی است.

او ادامه داد: انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به دلیل زمان محدود، محتوای نامه را به هر یک از کاندیداها از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کرده است. در ضمن انجمن در نظر دارد، شنبه جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار کند و درخصوص این موضوع تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

کد خبر 5016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =