کد خبر 5026
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد

اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد

رئیس سازمان صمت لرستان از اجرای طرح توسعه مجتمع فولاد خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛  بهمن جعفری با اشاره به بازدید از مجتمع فولاد خرم‌آباد واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ این شهرستان، اظهار کرد: این مجموعه در سنوات گذشته توسط بخش خصوصی با عاملیت بانک تجارت در زمینه میل‌گرد راه‌اندازی شد.

وی افزود: از سال ۱۴۰۱ این مجموعه به بخش خصوصی دیگری واگذار شده که الان تغییر خط تولید دادند و مواد خام را به ورق‌های فولادی با ضخامت بالای ۱۰ میل و عرض ۱.۵ متر تبدیل می‌کنند که بازار خوبی در سطح کشور دارد.

جعفری ادامه داد: ظرفیت تولید این مجتمع ۳۰۰ هزار تن در سال است که با توجه به اینکه نهایت راندمان را داشتند نیاز به طرح توسعه داشته و این بازدید با هدف رصد آخرین فعالیت واحد انجام شد.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: در این رایطه یک نشست با مدیران و اعضای هیئت مدیره این مجموعه برگزار و قرار شد اجرای طرح توسعه در زمینه انواع سازه‌های فلزی و همچنین تولید انواع ورق‌های با ضخامت کمتر از ۱۰ میل انجام شود.

وی تصریح کرد: قرار شد یکی از واحدهای تعطیل که همجوار این واحد و تحت تملک بانک بود به این مجموعه واگذار و آنها از سالن‌های تولید آن برای ورق‌های کمتر از ۱۰ میل استفاده کند.

جعفری ادامه داد: با این کار به نوعی واحدی که تحت تملک بانک بوده و قبلاً راکد بوده به چرخه تولید برمی‌گردد و این مجموعه توسعه پیدا کرده و سبد محصولاتش نیز تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان صمت لرستان تأکید کرد: امیدواریم با این بازدیدهایی که از واحدهای استان انجام می‌شود شاهد رونق تولید در این مجموعه و کل لرستان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 5026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =