کد خبر 5088
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبات قیمت شمش در عرضه روز جاری

ثبات قیمت شمش در عرضه روز جاری

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۶۸ هزار و ۳۹۰ تن محصولات فولادی شامل تختال سبد ساده میلگرد صنعتی، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۶۸ هزار و ۳۹۰ تن محصولات فولادی شامل تختال سبد ساده میلگرد صنعتی، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه شود. این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با ۵۱ هزار و ۴۰۰ تن حجم، کاهش ۲۸ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما نرخ پایه آن از ابتدای سال ثابت بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله می‌شود.

همچنین در بین عرضه‌های امروز خلاف روال همیشگی یک مورد محصول سبد میلگرد ساده صنعتی به حجم ۵۲ هزار و ۳۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۷ هزار و ۸۳۳ تومان موجود است که توسط ذوب آهن اصفهان ارائه شده است. این درحالی است که برای این محصول از ابتدای سال که روزهای شنبه عرضه می‌شود به طور مداوم تقاضا وجود نداشته و به تابلوی معاملات راه پیدا نکرده است.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز با حجم ۱۵۹ هزار و ۱۹۰ تن موجود بوده و حجم آن۹۸ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته تغییر محسوس نداشته و به قیمت ۲۰ هزار و ۳۸۶ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.

ورق سرد B با حجم هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۱۰ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۲۹ شهریور عرضه شده در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۵۰ درصد افزایش حجم و کاهش ۰/۶ درصدی قیمت پایه مواجه شده و به حجم  ۳ هزار تن و نرخ ۴۴ هزار ۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

ثبات قیمت شمش در عرضه روز جاری

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =