کد خبر 5098
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

فولاد و شهرداری فردا دربی بندرعباس را برگزار می‌کنند

فولاد و شهرداری فردا دربی بندرعباس را برگزار می‌کنند

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور فردا سه شنبه ۳۰ و چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش آهن نیوز؛ در هفته پنجم که بازی های آن فردا سه شنبه  ۳۰  خردادماه برگزار خواهد شد، فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس شهرآورد شهر بندرعباس را ساعت ۱۹:۱۵ در  ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار خواهند کرد.

این دیدار فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که شهرداری دیگر رضا تامینی را به عنوان سرمربی روی نیمکت ندارد و با حمید رضایی پور سرمربی جدید خودش به مصاف فولاد می رود.

فولاد هرمزگان از چهار دیدار گذشته خود دو پیروزی و شهرداری بندرعباس بدون پیروزی به استقبال دربی شهر بندرعباس خواهند رفت.

در سایر دیدارهای همزمان با بازی  فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس ، تیم منطقه آزاد چابهار با مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه پیوسته چابهار، پارس جنوبی بوشهر با  فرش حداد اصفهان در  ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر، صدرشیمی یزد با  چادرملو اردکان در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بازی خواهند کرد.

تنها بازی روز چهارشنبه ۳۱  خردادماه هم بین تیم های حیات داود گناوه و  شاهین خزر رودسر برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور هیات فوتبال اصفهان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است.

مقاومت گلساپوش یزد و چادر ملو اردکان یزد با ۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند. صدرشیمی یزد با ۸ امتیاز مکان چهارم را در اختیار دارد.

فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر با شش امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم و ششم هستند.

شاهین خزر رودسر با ۴ امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.

منطقه آزاد چابهار با ۲ امتیاز هشتم است و تیم های شهرداری بندرعباس و شهدای حیات داوود گناوه بدون امتیاز مکان های نهم و دهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

آمار کلی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هم بدین گونه است که از پنج بازی انجام شده چهار تیم به صورت مستقیم و یک تیم در وقت اضافه به پیروزی دست یافتند.

دو میزبان و سه تیم مهمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و ۳۰ گل در این هفته رد و بدل شد که ۱۷ گل تیم های میزبان و ۱۳ گل تیم های مهمان به ثمر رساندند.

پرگل ترین بازی که ۹ گل داشت بازی تیم های شاهین خزر رودسر و صدر شیمی یزد بود. کم گل  ترین بازی که تنها سه گل داشت بازی تیم های شهدا حیات داود گناوه و  هیات فوتبال اصفهان سه بر صفر به سود اصفهان به پایان رسید.

مهیار بهارلویی از هیات فوتبال اصفهان ، حسن سهرابی و سجاد عباسی  از چادرملو اردکان کلین شیت کردند.

مهدی شیرمحمدی از چادرملو اردکان هتریک کرد.

بهترین خط حمله با ۵ گل زده تیم های گلساپوش یزد ، صدرشیمی یزد و چادرملو اردکان ، بهترین خط دفاع بدون گل خورده  تیم های هیات فوتبال اصفهان و چادرملو اردکان ، ضعیف ترین خط حمله  بدون گل زده
شهدای حیات داود گناوه و فولاد هرمزگان، ضعیف ترین خط دفاع  ۵ گل خورده تیم های شاهین خزر رودسر ، پارس جنوبی بوشهر و فولاد هرمزگان لقب گرفتند.

لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های با حضور تیم های فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، گلساپوش یزد، صدرشیمی یزد، فرش حداد اصفهان، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی، چادرملو اردکان و منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

کد خبر 5098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =