کد خبر 512
۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

راه‌آهن همدان- ملایر در انتظار نگاه رئیس‌جمهور

راه‌آهن همدان- ملایر در انتظار نگاه رئیس‌جمهور

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن همدان- ملایر سال گذشته ردیف بودجه مستقل گرفته و در سفر آتی رئیس جمهوری مطرح و به‌صورت ویژه موردتوجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی، کشاورزی، گردشگری و صنعتی استان همدان سال‌هاست از کمبود رنج می‌برند و چشم‌انتظار سفر رئیس‌جمهور به استان برای تکمیل هستند تا به افتتاح برسند.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال راه‌آهن همدان- ملایر یکی از پروژه‌های مهم مطرح‌شده در سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان همدان است که سال گذشته ردیف بودجه مستقل گرفته و در سفر آتی رئیس‌جمهور مطرح و به‌صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آزادیخواه افزود: اجرای پروژه خط ریلی همدان - ملایر در سال ۱۳۹۷ و با طول ۷۵ کیلومتر به‌منظور گسترش شبکه ریلی در غرب کشور و آسان‌سازی ارتباطات و ترانزیت کالا به‌ویژه زائران عتبات عالیات آغاز شده است.

وی گفت: راه‌آهن همدان- ملایر در دو قطعه در حال احداث است که قطعه نخست آن از ایستگاه راه‌آهن همدان آغاز و با عبور از ایستگاه‌های گل‌کهریر، طاسبندی و کهریز به ایستگاه ملایر منتهی و در ادامه با عبور از کرمانشاه به مرز خسروی متصل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =