کد خبر 5133
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

معارفه عضو جدید هیات مدیره صندوق فولاد

معارفه عضو جدید هیات مدیره صندوق فولاد

عسگریان گفت: صندوق بازنشستگی فولاد باید چشم‌انداز مطلوبی برای خود تعریف کند تا تمام اهداف عالی مجموعه محقق شود.

به گزارش آهن نیوز؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی فولاد تقریبا به مسیر و ماموریتی که برای آن شکل گرفته نزدیک می‌شود هر چند هنوز بسیاری از چالش‌ها در این مجموعه وجود دارد اما باید یک چشم‌انداز عملیاتی برای حل مشکلات صندوق فولاد تعریف شود. 

علیرضا عسکریان در نشست با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد گفت: من به دلیل سابقه مسئولیت‌هایی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته‌ام از دیرباز در جریان مشکلات صندوق بازنشستگی فولاد بوده ام. این صندوق مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای داشت و همین موضوع موجب شکل گیری تجمعات فراوان بازنشستگان آن شده بود. اما خوشبختانه بسیاری از این مشکلات برطرف شده است. هر چند چالش‌های زیادی وجود دارد اما باید با عزم و اراده لازم آن‌ها را برطرف کرد. 

عسکریان عنوان کرد: تغییر جدول بودجه صندوق فولاد از جدول ۹ به جدول ۷ در بودجه سال ۱۴۰۲ گرفت اقدام بسیار مهمی بود که موجب رشد بودجه این مجموعه شد. 

وی افزود: صندوق بازنشستگی فولاد باید چشم‌انداز مطلوبی برای خود تعریف کند تا تمام اهداف عالی مجموعه محقق شود. 

عسکریان گفت: اهتمام جدی به حل و فصل پرونده‌های حقوقی، مولدسازی و تبدیل اموال و دارایی‌های راکد به مولد، داشتن نگاه صادرات گرا و انضباط مالی و بودجه‌ای از جمله مواردی است که مدیران صندوق باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

گفتنی است در این جلسه، عسکریان حکم انتصاب صادق سلیمی بنی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 5133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =