کد خبر 5135
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق سیل‌زده اردبیل

تامین سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی مناطق سیل‌زده اردبیل

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی با تشریح جزئیاتی از کمک‌های ارسالی این بنیاد برای سیل‌زدگان استان اردبیل از تامین رایگان سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سیل گرمی خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ وحید خاوئی در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل‌های اخیر در شهرستان گرمی استان اردبیل در خصوص کمک‌های بنیاد مستضعفان به این مناطق اظهار کرد:در پی وقوع ۲ سیل اخیر در مناطقی از شهرستان گرمی استان اردبیل و آسیب‌دیدن منازل و زیرساخت‌هایی در این شهرستان، بنیاد مستضعفان تامین سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل را عهده‌دار شد.

وی با بیان اینکه برآورد سیمان و میلگرد مورد نیاز برای بازسازی این مناطق توسط مسؤلان استانی انجام می‌شود،افزود: علاوه بر تامین این مصالح، بنیاد مستضعفان برای کمک‌های فوری به مردم آسیب‌دیده در این منطقه نیز کمک‌هایی را به منطقه گسیل کرد.

ارسال ۲۰ هزار بطری آب معدنی به مناطق سیل زده

معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و مدیر عامل بنیاد علوی بیان کرد: در ۲ سیل اخیر این منطقه با توجه به نیاز خسارت‌دیدگان، آشپزخانه‌ای موقت برای طبخ و توزیع غذای گرم در این منطقه مستقر و ۲۰ هزار بطری آب‌معدنی ۱.۵ لیتری نیز به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

به گفته خاوئی، علاوه بر کمک‌های مذکور، بنیاد مستضعفان ۲ دستگاه تانکر آب نیز برای آبرسانی میان سیل‌زدگان در اختیار این مناطق قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر 5135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =