کد خبر 5189
۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

شهرک‌های صنعتی نیم‌روز در هفته قطعی برق دارند

شهرک‌های صنعتی نیم‌روز در هفته قطعی برق دارند

دبیر کل انجمن صنایع ایران با بیان اینکه صنایع از برنامه‌های مدیریت مصرف برق تابستان که زمینه تأمین حداکثری برق را برای آن‌ها فراهم کند، استقبال می‌کنند، افزود: برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع وزارت نیرو در سال جاری رضایت بخش است.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدرضا ستوده با اشاره به برخی اشکالات برنامه‌ریزی مدیریت مصرف برق صنایع در تابستان سال گذشته اظهار داشت: امسال وزارت نیرو و صمت برنامه منسجم‌تری برای مدیریت مصرف برق صنایع تنظیم کرده‌اند که امیدوارم در فرایند اجرا نیز با کم‌ترین اشکال اجرایی شود.

وی افزود: اینکه صنایع تقسیم‌بندی شده‌اند و وزارت نیرو متعهد است برق صنایع خرد و کوچک را بدون هیچگونه محدودیتی تأمین کند، رضایت‌بخش است.

دبیر کل انجمن صنایع ایران گفت: در بخش شهرک‌های صنعتی اعمال محدودیت نیم‌روز در هفته اگر با برنامه‌ریزی و هماهنگی قبلی صنایع پیش برود علاوه بر کمک به پایداری شبکه برق می‌تواند زمینه تولید مناسب توسط شرکت‌های تولیدی را فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه صنایع از هر برنامه‌ای که ضامن تأمین حداکثری برق و جلوگیری از خاموشی‌ها باشد، استقبال می‌کنند، بیان کرد: قطعی‌های ناگهانی برق خسارت‌های سنگینی به صنایع وارد می‌کند که امیدواریم امسال در سایه تعامل وزارت نیرو و صنایع با یکدیگر شاهد قطعی ناگهانی و بدون برنامه‌ریزی شده برق در این حوزه نباشیم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر 5189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =