کد خبر 5227
۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

منصوریان در فولاد ماند

منصوریان در فولاد ماند

باشگاه فولاد به همکاری خود با علیرضا منصوریان ادامه می‌دهد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ در حالی که علیرضا منصوریان با باشگاه فولاد برای لیگ بیست و سوم نیز قرارداد داشت اما بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم گفته می شد که به دلایلی این همکاری ادامه نخواهد داشت. اما در نهایت باشگاه فولاد امروز رسما به حواشی پایان داد و اعلام کرد منصوریان به کار خود در این باشگاه ادامه می دهد.

در اطلاعیه باشگاه فولاد آمده است:

«به اطلاع هواداران می رساند که باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از اطلاع از مطالبه هواداران، بررسی و آنالیز چندین گزینه داخلی و خارجی را جهت سرمربیگری این تیم انجام داد، لذا با توجه به مطرح شدن انتظاراتی خارج از عرف از سوی برخی گزین‌هها و جاری‌بودن قرارداد همکاری با آقای منصوریان و همچنین شناخت کافی ایشان از نقاط ضعف و قوت تیم و  سیاست مدیریت و هدفمندسازی هزینه ها، در این مقطع زمانی به ایشان اعتماد کرده و تصمیم بر ادامه همکاری گرفت.

همچنین به منظور تسریع در روند آماده سازی تیم، مذاکرات مثبتی در خصوص آغاز تمرینات و فعالیت صحیح فولاد در نقل و انتقالات صورت پذیرفت و پس از ارائه کلیه انتظارات، برنامه ها و اهداف از سوی مدیرعامل باشگاه، سرمربی فولاد نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی جهت تقویت کادر فنی، قول تلاش برای کسب نتایجی بهتر به منظور ارتقای جایگاه فولادمردان در رقابت های پیشرو دادند.

هیات‌مدیره باشگاه همچنین با تاکید بر عدم تکرار برخی ادبیات از سوی کادر فنی و افراد منتسب به آن علیه هواداران عزیز، بر لزوم هوشیاری یار شماره ۱۲ فولاد در قبال برخی تحرکات مجازی طراحی شده علیه باشگاه تاکید و خواستار ایجاد فضایی آرام جهت فعالیت های آتی باشگاه در مسیر تقویت تیم و حضوری قدرتمند در رقابت های فوتبال کشور شد.»

ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 5227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =