کد خبر 5258
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

فهرست بهای حفاری اکتشافی معدن با راهبری ایمیدرو تدوین شد

فهرست بهای حفاری اکتشافی معدن با راهبری ایمیدرو تدوین شد

مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از اجرای فرایند تدوین، تایید، تصویب و ابلاغ «فهرست بهای واحد پایه رشته حفاری اکتشافی» با راهبری این سازمان خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ «احمد فتاحی مجلج» افزود: پس از برگزاری ۲۳ جلسه بررسی، فهرست بهای حفاری با حضور همه ذی‌نفعان نهایی و ایمیدرو به عنوان دبیرخانه فهرست بها تعیین شد.

وی بیان‌داشت: مسیر تحقق این راهبرد کلیدی با برگزاری جلسات متعدد بین نمایندگان ایمیدرو، سازمان برنامه و بودجه کشور، پیمانکاران اصلی با محوریت نمایندگان اتحادیه حفاران غیرنفتی و کارفرمایان همچون شرکت‌های بزرگ معدنی دولتی و خصوصی، سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خانه معدن ایران انجام شد.

این مسوول گفت: چگونگی استفاده از فهرست بها نیاز به آموزش دارد و در این زمینه دبیرخانه فهرست بهای معدن، نخستین دوره آموزشی را در ۳۰ خرداد امسال با همکاری مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو برگزار کرد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو ادامه‌ داد: در این دوره آموزشی، ۶۴ نفر از کارشناسان ستادی (کارفرمایان)، مشاوران (ناظر) دارند و پیمانکاران (مجری) شرکت کردند. این نخستین دوره آموزشی فهرست بهای حفاری اکتشافی بود که دوره مذکور برای اکثر ذی‌نفعان مجدد برگزار کرد.

برنامه ساخت اپلیکیشن فهرست بهای حفاری اکتشافی

دبیر«دبیرخانه فهرست بهای حفاری اکتشافی» اظهار داشت: به‌منظور تسهیل در استفاده از فهرست بهای مذکور، تولید اپلیکیشن مربوطه، در شمار برنامه آتی دبیرخانه قرار دارد.

فتاحی‌مجلج اعلام کرد: با توجه به اجرای برنامه های حوزه اکتشاف و حفاری توسط ایمیدرو از سال ۹۲، حمایت و توانمندسازی بخش در محور برنامه‌های توسعه ای این سازمان قرار دارد.

وی ادامه‌داد: در این راستا، توسعه امور نظام اجرایی مشاوران و پیمانکاران در دستور کار ایمیدرو است و فعالیت این دبیرخانه هم‌سو با تحقق این مهم است.

انتهای پیام/

کد خبر 5258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =