کد خبر 5292
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
شمش و ورق رنگی بدون ماند

در پایان معاملات با حذف کامل شمش بلوم، ورق رنگی و بخشی از ورق گالوانیزه G در مجموع ۵۲/۵ درصد از محصولات ریزش کرده و حجم ۹ هزار و ۵۰۰ تن معامله شد که استقبال چندانی هم نشده و فقط ۸ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز ششم تیر ۱۴۰۲ قرار بود ۲۰ هزار تن انواع ورق فولادی شامل شمش بلوم، ورق سرد B , ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تالار صنعتی عرضه شود اما در پایان معاملات با حذف کامل شمش بلوم، ورق رنگی و بخشی از ورق گالوانیزه G در مجموع ۵۲/۵ درصد از محصولات ریزش کرده و حجم ۹ هزار و ۵۰۰ تن معامله شد که استقبال چندانی هم نشده و فقط ۸ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

ورق  سرد B با همان حجم اعلامی در اطلاعیه به مقدار حجم ۴ هزار تن و با نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۴۲ تومان به طور کامل معامله شد که برای آن ۵ هزار و ۵۰ تن تقاضا وجود داشت.

از ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن ورق گالوانیزه G عرضه شده با ریزش ۶۲/۸ درصد فقط ۵ هزار و ۵۰۰ تن با افزایش نرخ ۲/۴ درصدی به مبلغ ۴۴ هزار و ۳۶۲ تومان به ازای هر کیلو معامله شد که استقبال چندانی از آن نشده و فقط ۳ هزار و ۷۵۰ تن تقاضا وجود داشت.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز را همراه با نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و نتیجه پایان معاملات را نشان می‌دهد:

شمش و ورق رنگی بدون ماند

شمش و ورق رنگی بدون ماند

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =