کد خبر 5321
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ریزش بیش از ۵۰ درصد محصولات زنجیره فولاد

ریزش بیش از ۵۰ درصد محصولات زنجیره فولاد

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی با ریزش ۵۴/۳ درصد، حجمی به مقدار ۱۵۹ هزار و ۸۷۳ هزار تن معامله شده که استقبال بالایی نیز برای آن وجود نداشته و فقط ۸۷ هزار و ۹۶۵ تن تقاضا در بازار موجود بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۷ تیر ۱۴۰۲ قرار بود ۳۵۰ هزار ۴۵۹ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، ریل آهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود اما در پایان معامله با ریزش ۵۴/۳ درصد از محصولات، حجمی به مقدار ۱۵۹ هزار و ۸۷۳ هزار تن معامله شده که استقبال بالایی نیز برای آن وجود نداشته و فقط ۸۷ هزار و ۹۶۵ تن تقاضا در بازار موجود بود.

تیرآهن در بازار بورس کالای امروز به مقدار ۱۸ هزار و ۷۴۳ تن معامله شد که حدود ۳۵/۴ درصد کاهش حجم نسبت به عرضه داشته و نرخ پایه آن نیز با ۰/۱ درصد افزایش به مبلغ ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. برای این مقدار معامله شده ۳۳ هزار و ۶۲۷ تن هم تقاضا وجود داشت.

همچنین در بین عرضه‌های امروز ذوب آهن اصفهان عرضه ۲۵۵ تن ریل آهنی را با نرخ پایه ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای تاریخ تحویل ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، داشت که با تقاضای ۷۶۵ تنی به طور کامل فروش رفت.

میلگرد با حذف ۵۴/۴ درصد مقدار عرضه شده به میزان ۱۳۴ هزار و ۶۳۱ تن معامله شد که نرخ پایه آن با ۰/۵ درصد افزایش به مبلغ ۲۲ هزار ۶۱۳ تومان ثبت شد که تقاضا خیلی کمی به مقدار ۷۶۵ تن وجود داشت.

ناودانی با هزار و ۱۰۰ تن حجم معامله  شده تغییر قیمتی نسبت به نرخ پایه نداشته و مبلغ معامله ۲۴ هزار و ۳۳۲ تومان ثبت شد.

نبشی نیز با ۸۰ درصد کاهش حجم به مقدار ۷۴۴ تن و افزایش نیم درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز با ۷۷/۲ درصد کاهش حجم به مقدار ۴ هزار و ۴۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۴ هزار و ۸۸۵ تومان در تابلوی معاملات فروش رفت که برای آن تقاضای بالایی هم وجود نداشته و فقط ۴۵۰ تن تقاضا داشت.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و نتایج معاملات را نشان می‌دهد:

ریزش بیش از ۵۰ درصد محصولات زنجیره فولاد

ریزش بیش از ۵۰ درصد محصولات زنجیره فولاد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =