کد خبر 5338
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

لزوم انتقال تکنولوژی کارخانه های چین به صنعت داخلی

لزوم انتقال تکنولوژی کارخانه های چین به صنعت داخلی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحدهای صنعتی چین بر ضرورت بسترسازی برای انتقال دانش و فناوری به‌منظور تحول در بخش صنعت کشورمان تاکید کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ علی رسولیان در ادامه برنامه‌های سفر به چین از چهار واحد تولیدی و صنعتی در زمینه‌های تولید باتری‌های لیتیومی، انواع لامپ‌های روشنایی و تجهیزات برقی جهت استفاده در منازل، فروشگاه‌ها، کارخانه‌ها و اماکن عمومی در شهرهای گوانجو و جونگ‌شن در استان گواندوگ چین بازدید کرد. 

در این بازدیدها که مدیران ارشد این کارخانه‌ها و نیز مسوولان استان گواندوگ حضور داشتند، بر انتقال تکنولوژی و فناوری این کارخانه‌ها به واحدهای صنعتی داخلی و نیز فراهم شدن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی خطوط تولید به‌ویژه صنایع فناوری بالا در شهرک‌های صنعتی کشور تاکید شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدیدها بر ضرورت بسترسازی برای انتقال دانش و فناوری به‌منظور ایجاد تحول در بخش صنعت تاکید کرد و گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چارچوب ماموریت‌ها و رسالت‌های خود حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد. 

رسولیان با بیان اینکه انتقال فناوری برای بهبود عملکرد یک بنگاه تولیدی ضرورتی انکارناپذیر است، افزود: یکی از اهداف حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های خارج از کشور همین موضوع است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر 5338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =