کد خبر 5340
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۲۲۹ تن محصول شامل ۹۷ هزار و ۴۲۹ تن محصولات نورد فولادی، ۸۸۳ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۱۵۴ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۲۲۹ تن محصول شامل ۹۷ هزار و ۴۲۹ تن محصولات نورد فولادی، ۸۸۳ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۱۵۴ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. 

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم، ناودانی و انواع ورق سرد خودرو و گالوانیزه خودرو و سرد لوازم خانگی است.

تیرآهن عرضه شده در میان محصولات امروز با ۲۱۷ درصد افزایش به حجم یک هزار و ۶۷۹ تن و نرخ پایه ۲۸ هزار و ۷۵۴ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که نرخ پایه آن ۲۳/۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. طبق اطلاعیه امروز، کمترین نرخ عرضه شده این محصول ۲۰ هزار تومان برای تیرآهن بال پهن طول کوتاه ۲۰ و بیشترین نرخ نیز مربوط به تیرآهن بال پهن ۲۴ به مبلغ ۵۰ هزار تومان به ازای هر کیلو است که تمامی این محصولات توسط ذوب آهن اصفهان عرضه شده است. گفتنی است نوع تسویه آن هم به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

محصولات میلگردی موجود در عرضه‌های امروز نیز شامل ۹ هزار و ۶۸۰ تن سبد میلگرد ساده صنعتی، ۷ هزار و ۲۰۰ تن میلگرد آلیاژی و ۴ هزار و ۴۴۰ تن میلگرد کلاف است که سبد میلگرد ساده صنعتی ۱۴ درصد و میلگرد کلاف و آلیاژی نیز ۱/۹ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل دارند.

شمش بلوم موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۴۰/۷ درصد افزایش حجم به مقدار ۶۲ هزار و ۴۰۵ تن با نرخ پایه ۲۲ هزار و ۸۱۵ تومان عرضه شده که قیمت آن ۳/۱ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد.

امروز همچنین انواع ورق سرد خودرو و لوازم خانگی با نرخ پایه ۳۳ هزار و ۳۱۵ تومان و ورق گالوانیزه خودرو با قیمت ۴۴ هزار و ۳۶۲ تومان در لیست عرضه موجود است.

همچنین طبق روال هر شنبه تالار صنعتی بورس کالا، این هفته نیز با افزایش ۱۰/۷ درصدی حجم عرضه، میزبان ۱۵۴ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۲ هزار و ۲۲۷ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل ۰/۳ درصد کاهش قیمت داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز به همراه نوسان قیمت و حجم را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

کاهش ۷۴۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =