کد خبر 5343
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن

به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن

بهرام سبحانی، رئیس هیئت مدیره این انجمن به مناسبت دهم تیرماه مصادف با روز ملی صنعت و معدن طی پیامی این روز را به تمامی صنعتگران و معدن‌کاران کشور تبریک گفته و از دولتمردان خواستار تسهیل‌گری در مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، بهرام سبحانی، رئیس هیئت مدیره این انجمن به مناسبت دهم تیرماه مصادف با روز ملی صنعت و معدن طی پیامی این روز را به تمامی صنعتگران و معدن‌کاران کشور تبریک گفته و از دولتمردان خواستار تسهیل‌گری در مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی شدند.

در این پیام آمده است:

  دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت این مناسبت عرض تبریک و دستمریزاد داشته باشیم خدمت تلاشگران عرصه معدن و صنعت کشور که با وجود تمام مشکلات و نابسامانی‌های موجود در فضای کسب و کار همچنان پر خروش و خستگی‌ناپذیر طی طریق می‌کنند و راه را برای آینده‌ای پر امید هموار می‌سازند.

در چنین شرایطی انتظار می‌رود دولتمردان و قانون‌گذاران نیز با عنایت به نقش پر رنگ معدن و صنایع معدنی در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری، با اتخاذ تدابیر منطقی تسهیل‌گر مسیر توسعه این بخش عظیم اقتصادی را بیش از پیش هموار سازند.

قطعاً با تلاش فعالین معدن و صنایع معدنی می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این بخش بزرگ در راستای سیاست رهایی از اقتصاد تک محصولی و جایگزینی آن به جای نفت باشیم. همچنین با توجه به مزیت‌های نسبی کشور از جمله برق، گاز و نیروی جوان قطعا این بخش می‌تواند نقشی اساسی در صادرات و ارزآوری کشور ایفا نماید.

اینجانب فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران این حوزه تبریک عرض نموده و امیدوارم با حمایت مسئولین محترم شاهد رشد پایدار تولید و توسعه صادرات در معدن و صنایع معدنی کشور به ویژه صنعت استراتژیک فولاد باشیم.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =