کد خبر 5366
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

یک واحد تولید فولاد در بجنورد احیا شد

یک واحد تولید فولاد در بجنورد احیا شد

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از احیاء یک واحد تولیدی در مرکز استان و بازگشت به کار ۱۰ نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی، اظهار کرد: پس از بازدید از واحد یک تولیدی فولاد و اطلاع از بیکار شدن ۱۰ نفر از کارگران به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مأموریت داده شد تا ابعاد مشکلات این تولیدکننده را بررسی و برای احیاء و بازگشت به چرخه فعالیت و تداوم کار این واحد تولیدی چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به تعطیلی و توقف فعالیت چند ماهه این  واحد تولیدی، عجز از بازپرداخت تسهیلات بانکی و نیز دشواری اخذ مجوزهای قانونی را به عنوان عمده ترین مشکلات فراروی تولیدکننده برشمرد و گفت: در بازدید انجام شده جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مورد اشاره و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل در این راستا  برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی افزود: خوشبختانه پیگیری های معمول نتیجه بخش بود و پس از بحث و تبادل نظر و انجام موفقیت آمیز تولید آزمایشی، عملاً موانع فراروی این تولیدکننده برداشته شد و این واحد تولیدی مجدداً احیاء و به چرخه فعالیت بازگشت.

وی ادامه داد: متعاقب آن، تعداد ده نفر از کارگرانی که پس از تعطیلی فاز اول تولید و اجرای این پروژه از کار بیکار شده بودند به کاربازگشتند.

براتی زاده تصریح کرد: یقینا اشتغال مجدد این تعداد از کارگران و تأمین بخش عمده ای از نیازمندی های استان در زمینه محصولات فولادی، در نتیجه ورود جدی دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این حوزه حاصل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 5366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =