کد خبر 5382
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

شیراز میزبان رزمایش «جهادگران صنعت و معدن» کشور شد

شیراز میزبان رزمایش «جهادگران صنعت و معدن» کشور شد

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس از برگزاری رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ حسین پناهی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهارشنبه ۱۴ تیرماه رزمایش تخصصی جهادگران صنعت یار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک‌های صنعتی، بررسی و حل مشکلات صنایع، برگزاری میز خدمت حمایت از تولید و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی در میان نیازمندان مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این رزمایش اجرایی خواهند شد.

پناهی با اشاره به رزمایش تخصصی جهادگران صنعت معدن فارس تصریح کرد: شروع پایش عارضه‌یابی صنایع و معادن، برگزاری قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) در شهرستان‌ها، همایش نخبگان صنعت، برگزاری کارگاه آموزشی قوانین کسب و کار، برگزاری رویداد نیاز فناورانه صنایع و بازدید علمی از واحد تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های رزمایش بسیج مهندسین صنعت و معدن در استان فارس است.

وی اضافه کرد: آئین بهره برداری از صنایع راکد و نیمه فعال، بزرگداشت شهید هسته‌ای و «شهید رمضان رستمی» شهید شاخص بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس و تجلیل از گروه‌های جهادی برتر از دیگر برنامه‌های این رزمایش خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 5382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =