کد خبر 5443
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

بورس مجددا وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شد

بورس مجددا وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شد

بازار سرمایه پس از مدت‌ها توانست با رشدی ۱۸ هزار واحدی مجددا وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شود.

به گزارش آهن نیوز؛ بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همچون روزهای گذشته با صعود آغاز کرد، این در حالی است که برخی معتقد بودند به واسطه‌ی ابلاغ نرخ ۷ هزار تومانی گاز خوراک پتروشیمی ها، بازار سهام می‌توانست در روز جاری متاثر از این خبر، منفی آغاز به کار کند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۸۶۹۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۰ هزار واحدی تجربه کرد و به ارتفاع ۷۷۳ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «حکشتی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «هرمز»، «آریا» و «فجهان» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «سصفها» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «نیان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد و تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۲۸۷ نماد در محدوده مثبت و ۱۲۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۰۷ نماد در محدوده مثبت و ۹۴ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص فلزات اساسی هم با رشد ۳۳ هزار و ۷۰۹ واحدی امروز به یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۶۸۲ رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 5443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =