کد خبر 5489
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

کاهش ۱۹ درصدی صادرات محصولات فولادی از هند

کاهش ۱۹ درصدی صادرات محصولات فولادی از هند

با توجه به داده های منتشر شده، میزان صادرات محصولات فولادی از هند در ماه آوریل، به دلیل کاهش تقاضای جهانی و افزایش رقابت از سوی چین، ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل کاهش یافت.

به گزارش آهن نیوز؛ بر اساس داده های موقت وزارت فولاد، میزان صادرات محصولات فولادی نهایی از هند در ماه آوریل ۲۰۲۳ به ۰.۶۹ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان صادرات محصولات فولادی نهایی از هند در ماه آوریل ۲۰۲۳ حدود ۱۹ درصد نسبت به ماه می کاهش یافت. همچنین بررسی ها نشان می دهد میزان صادرات محصولات فولادی نهایی از هند در ماه آوریل حدود ۱۲ درصد نسبت به سال قبل (آوریل ۲۰۲۲) کاهش یافت.

به نقل از چندین منبع خبری، صادرات محصولات فولادی نهایی از هند شامل فولاد آلیاژی، محصولات غیر آلیاژی و فولاد ضد زنگ است.

فعالان بازار در روز سه شنبه (۶ ژوئن) اعلام کردند میزان واردات محصولات فولادی به هند در آوریل ۲۰۲۳ به ۰.۴۷ میلیون تن رسید. این در حالی است که میزان واردات محصولات فولادی به هند در ماه آوریل با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به ماه قبل همراه بوده است.

در این میان تحلیل گران بازار در روز سه شنبه (۶ ژوئن) گزارش دادند کاهش گزارش شده در میزان صادرات محصولات فولادی نهایی از هند در ماه آوریل ۲۰۲۳، نشان ‌دهنده تداوم فشارهای رکودی جهانی است که بر تقاضا و قیمت محصولات فولادی در کشورهای رقیب مانند چین تأثیر می‌ گذارد.

انتهای پیام/

کد خبر 5489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =