کد خبر 5509
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی بازنشستگان شرکت فولاد آلیاژی ایران

ارتقای امکانات رفاهی و تفریحی بازنشستگان شرکت فولاد آلیاژی ایران

آیین تجلیل از بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران در روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در سالن پژوهش شرکت برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم گفت: تمام دستاوردهای فولاد آلیاژی سختی هایی را داشته و محصول تلاش پیشکسوتان این شرکت است.  محمد کمال زاده با بیان اینکه عشق پرسنل به کار، عامل موفقیت و ستودنی است، افزود: در سال های آغازین، اینجا یک زمین دورافتاده از شهر بود و اکنون تبدیل به شرکتی شده است که در خاورمیانه بی مانند است. 

کمال زاده با بیان اینکه بازنشستگی و منفک شدن از فولاد آلیاژی معنا ندارد افزود: این خانواده همیشه پابرجا است و هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ نفر عضو دارد که با بهره برداری از فاز ۱ به اعضای این خانواده در شرکت فولاد آلیاژی ایران افزوده خواهد شد و این خانواده پایدار خواهد بود.

 مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه خبرهای خوبی را برای پرسنل و بازنشستگان فولاد آلیاژی ایران داریم، بیان کرد: از ابتدای مدیریت خودم در شرکت دغدغه رفاه و منابع انسانی را داشتم و اخبار خوبی در این زمینه خواهیم داشت. 

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد: با همکاری و همراهی استاندار یزد زمین بالغ بر ۱۰ هکتار در نظر گرفته شده است تا موضوعات رفاهی و سالن هایی برای برگزاری جشن ازدواج و ... برای پرسنل و بازنشستگان شرکت ساخته شود.

وی در خصوص امکانات ورزشی برای بازنشستگان شرکت، گفت: تشکل بازنشستگی شرکت ایجاد خواهد شد همچنین باشگاه تنیس و بدن سازی در جهت سلامتی بازنشستگان ساخته شده است تا در این فرصت ایجاد شده دور هم جمع  شوند و اوقات خوشی را بگذرانند.

انتهای پیام/

کد خبر 5509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =