کد خبر 5574
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

"بابک احمدی" رئیس ایدور شد

"بابک احمدی" رئیس ایدور شد

بر اساس تصویر نامه منتشرشده از حکمی به امضای وزیر صمت، به نظر می‌رسد رئیس ایدرو تغییر کرده است.

به گزارش آهن نیوز؛ در تصویر منتشر شده از حکم صادره با امضای عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «بابک احمدی» به عنوان «سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» (ایدرو) منصوب شده است.

تاریخ این حکم ۱۹ تیر ۱۴۰۲ یعنی امروز درج شده است.

در دوره تصدی فاطمی امین بر وزارت صنعت، معدن و تجارت، «علی نبوی» از تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ (یعنی ۱۵ ماه قبل) به عنوان معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) منصوب شده بود.

بابک احمدی که ظاهرا به عنوان سرپرست جدید ایدرو منصوب شده، پیش از این مدیرعامل گروه ریلی شرکت مپنا بوده است.

یک هفته قبل نیز خبرهایی از تغییر رئیس ایدرو در برخی رسانه‌ها منتشر شد اما خبرگزاری رسمی دولت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اخبار مربوط به تغییر رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را تکذیب کرد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با برخورداری از چندین شرکت زیرمجموعه، در زمینه‌های مختلف انرژی، صنایع شیمیایی، بازرگانی، خودروسازی، کشاورزی، کشتی‌سازی، راه‌آهن و ... فعالیت می‌کند و تغییر رئیس این مجموعه معمولا از جمله اخبار مورد توجه حوزه خودرو محسوب می‌شود.

در حکم منتشرشده آمده است: «انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان در خدمت به مردم و کسب وکارها کوشا باشید.»

تا لحظه انتشار این خبر هیچ‌یک از ارگان‌های رسمی مرتبط با ایدرو و وزارت صمت این خبر و تصویر حکم منتشرشده را تأیید یا رد نکرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 5574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =