کد خبر 5579
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

تیرآهن محکوم به ثبات قیمت

تیرآهن محکوم به ثبات قیمت

قیمت روز تیرآهن نیز در غالب مبادی فروش بدون تغییر قیمت عرضه شد. تیرآهن ترک، روسیه و کره همچنان فروش کیلویی را متوقف کرده و تیرآهن را فقط به صورت شاخه‌ای به بازار عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز همچنان دلار در بازار آزاد حدود ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله می‌شود. در بازار آهن هم همچنان خبری از تقاضا نیست و انواع مقاطع فولادی از قبیل میلگرد، تیرآهن و ... روی سراشیبی کاهش قیمت‌ها گام برمی‌دارند. 

قیمت روز تیرآهن نیز در غالب مبادی فروش بدون تغییر قیمت عرضه شد. تیرآهن ترک، روسیه و کره همچنان فروش کیلویی را متوقف کرده و تیرآهن را فقط به صورت شاخه‌ای به بازار عرضه می‌کنند. فایکو، اهواز و یزد هم مانند هفته‌های اخیر، همچنان تیرآهن‌های خود را با قیمت ثابت و بدون تغییر به فروش می‌رسانند.

در این میان تیرآهن شاخه‌ای ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان هم ۳۰ الی ۲۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته به دنبال داشت و قیمت‌ها اعلامی به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۴۱۵۰۰۰۰     تومان
۱۶      ⬅️    ۵۰۵۰۰۰۰     تومان
۱۸      ⬅️    ۶۰۵۰۰۰۰     تومان
۲۰      ⬅️    ۷۲۵۰۰۰۰     تومان
۲۲      ⬅️    ۹۰۰۰۰۰۰   تومان
۳۰      ⬅️    ۱۵۴۰۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای
 ۱۴    ⬅️   ۳۹۲۰۰۰۰  تومان
 ۱۶    ⬅️   ۴۷۲۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلویی هم نرخ‌های اعلامی ذوب‌آهن اصفهان از کارخانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی داشته و به صورت ارائه شده در ذیل است:
۱۶      ⬅️    ۲۶۴۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۲۶۴۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۲۷۱۰۰   تومان
۲۲      ⬅️    ۲۸۱۰۰   تومان
۳۰      ⬅️    ۳۱۱۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =