کد خبر 5591
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

مدیرعامل فولاد به منصوریان پشت پا زد

مدیرعامل فولاد به منصوریان پشت پا زد

در شرایطی که انتظار می‌رفت باشگاه فولاد پشت منصوریان دربیاید، مدیرعامل این باشگاه، شعبانی، با حضور در هیئت فوتبال برای عذرخواهی از رئیس این هیئت پیش‌قدم شد!

به گزارش آهن نیوز؛ رئیس هیئت فوتبال خوزستان، عبدالکاظم طالقانی، هفته گذشته و در پایان دوره مربیگری کلاس B، به طرز ناگهانی و عجیب لب به انتقاد از علیرضا منصوریان گشود و او را فاقد صلاحیت هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد.

موضعی که تا به حال از سوی هیچ رئیس هیئتی گرفته نشده بود، چرا که هیئت‌ها یک ساختار اداری برای امور اداری فوتبال و ارتباط استان‌ها با فدراسیون هستند و حضورشان دخلی به فعالیت باشگاه‌ها ندارد.

با این حال و در شرایطی که محمد خرمگاه، دستیار منصوریان، به عنوان اولین نفر به صحبت‌های طالقانی واکنش نشان داده بود، این دعوا از سوی رئیس هیئت فوتبال خوزستان دنبال شد اما در شرایطی که انتظار می‌رفت باشگاه فولاد پشت منصوریان دربیاید، مدیرعامل این باشگاه، شعبانی، با حضور در هیئت فوتبال برای عذرخواهی از رئیس این هیئت پیش‌قدم شد!

در شرایطی که همه انتظار دارند باشگاه فولاد از سرمربی خود حمایت کند، گزارش هیئت فوتبال خوزستان از دیدار بین شعبانی و طالقانی با این کلمات آغاز می‌شود: «مدیرعامل باشگاه فولاد خطاب به طالقانی گفت: حاج آقا آمده‌ایم عذرخواهی و تلطیف‌القلوب؛ رخصت ورود می‌خواهیم!»

طالقانی که در این خبر عجیب، نقش فردی را گرفته که انگار مورد تهاجم قرار گرفته، در توضیح صحبت‌هایش خطاب به مدیرعامل فولاد گفته: «بنده قصد هتک حرمت به کسی (منصوریان) را نداشتم و مقام و مرتبه تیم را برشمردم و خواسته اهالی فوتبال را بیان کردم اما متاسفانه دو تن از اطرافیان سرمربی عامدانه حرف‌هایی زدند که ... . در حالی که فوتبال خوزستان محل این کارها نیست. آن دو نفر فقط به من توهین نکردند، بلکه به ارکان فدراسیون فوتبال هم تهمت و افترا زدند و باید پاسخگوی اتهامات باشد.»

او که به هیچ وجه از موضع خود پایین نیامده، در ادامه از مدیرعامل فولاد انتقاد کرده که چرا زودتر به این مسئله ورود نکرده و در نهایت هم خواستار برخورد انضباطی با مسببان این مسئله شده است، در حالی که او کسی بوده که علیه علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد، مصاحبه کرده و صحبت‌هایی خارج از جایگاه حقوقی خود به زبان آورده است.

بشنوید از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه فولاد که در پاسخ گفته: «هرگز راضی به این جور به وجود آمده در تیم فوتبال فولاد نبودیم و ضمن رد آن رسما از حاج آقا طالقانی عذرخواهی می‌کنیم! اگر کلامی بیان شد که باعث تکدر شما شد، بنده عذرخواهم...»

این عجیب‌ترین شکل حمایت از یک سرمربی در یک باشگاه در فوتبال ایران است؛ آن هم باشگاهی به قدمت و قوت فولاد که مدیرعاملش اولین کسی است که پشت سرمربی را خالی می‌کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

کد خبر 5591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد باقر خفائی GB ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    اولا ما هواداران از پورس ای انتخاب منصوریان ناراضی بوده به هر حال انتخاب شده ، دوما عدم توافق با تمام بازیکنان فصل قبل را یکی ضعف سرمربی به دلیل اینکه خودش می داند چگونه سرمربی مانده نتوانست یا نخواست تیم به بدترین شکل بست شد ،و در اصل اقای طالقانی بدلیل خواست هواداران که دستشان از هم جا کوتاه بود و بدلیل تعصب این مدیر شایست به ورزش خوزستان گلگی هواداران از نحوی انتخاب سرمربی و تقویت و ترمیم را به مدیر استات گفته و از ایشان انتظار داشتیم این را به گوش مدیریت برساند .