کد خبر 5634
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

افزایش برق تحویلی به صنایع فولاد استان اصفهان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان گفت: میزان برق تحویلی به صنایع فولاد استان اصفهان در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

به گزارش آهن نیوز؛ سعید محسنی مدیرعامل این شرکت گفت: بر اساس اندازه گیری های انجام شده توسط دیسپاچینگ منطقه مرکزی کشور، میزان انرژی برق دریافتی صنایع فولاد استان اصفهان در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

محسنی اظهار داشت: در یک ماه گذشته و با گرم شدن دمای هوا، برنامه مدونی برای مدیریت مصرف برق در واحدهای صنعتی مختلف استان اجرا شده و در کارخانه های فولاد استان نیز با مدیریت صورت گرفته، تاکنون برق آنها قطع نشده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با بیان اینکه میزان مصرف برق صنایع فولادی استان از ساعت ۱۱ صبح تا پس از غروب آفتاب کاهش می یابد و در حد تعیین شده مدیریت می شود، گفت: در ساعات دیگر روز، هیچ گونه محدودیتی برای مصرف وجود ندارد و بخش هایی از فعالیت کارخانه های فولاد در نیمه شب انجام می شود تا فشاری به شبکه برق وارد نشود.

محسنی خاطرنشان کرد: مدیریت برق کارخانه ها و صنایع بزرگ استان که مصرف برق آنها از ۷ مگاوات بیشتر است و شامل ۴۸ واحد مانند صنایع فولادی، صنایع سیمانی، پلی اکریل و پالایشگاه می شود، به عهده شرکت برق منطقه ای اصفهان است.

انتهای پیام/

کد خبر 5634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =