کد خبر 5683
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

۷/ ۷ میلیون گواهی سپرده در بورس‌کالا دست‌به‌دست شد/ سکه در جایگاه نخست ایستاد

۷/ ۷ میلیون گواهی سپرده در بورس‌کالا دست‌به‌دست شد/ سکه در جایگاه نخست ایستاد

بازار گواهی سپرده کالایی بورس‌کالای ایران در هفته منتهی به ۲۳تیر ۱۴۰۲ میزبان معامله بیش از ۷میلیون و ۷۷۶هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۴۳۵میلیارد تومان بود. تمام‌سکه طلا از لحاظ ارزش معاملات و سیمان از نظر حجم معاملات برتر از سایر دارایی‌ها همچنان در جایگاه نخست ایستادند.

به گزارش آهن نیوز؛ در هفته منتهی به ۲۳ تیر سال‌جاری، ۷میلیون و ۷۷۶‌هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا به ارزش بیش از ۴۳۵ میلیارد تومان در بازار گواهی سپرده کالایی در بورس‌کالا طی هفته گذشته معامله شد. همچنین بیش از ۷۵۹‌هزار و ۲۰۰گواهی سپرده تمام‌سکه طلا به ارزش بیش از ۲۱۵میلیارد تومان منعقد شد.

 در جریان معاملات هفته گذشته، ۳۱۱‌هزار و ۸۰۷اوراق گواهی سپرده شمش طلا در حالی منعقد شد که این دارایی پایه ارزش ۹/ ۹۵میلیارد تومان را ثبت کرد. سیمان با ثبت معامله ۴میلیون و ۵۸۶‌هزار گواهی سپرده، رتبه نخست را از نظر حجم به ثبت رساند و ارزش معاملات این دارایی ۴/ ۸۵ میلیارد تومان شد.

ارزش معاملات یک‌میلیون و ۷۲۸‌هزار و ۹۷۸گواهی سپرده زعفران ۳/ ۷۱میلیارد تومان بود و ارزش معاملات ۳۹۰‌هزار و ۴۷۷ گواهی سپرده شیشه نیز بیش از ۸/ ۴۷میلیارد تومان شد.

منبع: کالا خبر

انتهای پیام/

کد خبر 5683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =