کد خبر 5697
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

فولاد خوزستان دوازده بازیکن جوان خرید!

 فولاد خوزستان دوازده بازیکن جوان خرید!

منصوریان می‌گوید دوازده بازیکن جوان را برای ذخیره بازیکنان تیمش در نظر گرفته است. سرمربی فولاد همچنین از جذب هافبک فصل پیش الظفره امارات خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا منصوریان روی خط برنامه شب٬های فوتبالی آمد و در مورد وضعیت و فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد در تابستان توضیح داد.

او در خصوص خط دفاع فولاد گفت: ما با توجه به اینکه در خط دفاع‌مان امین حزباوی به قطر رفت، عارف آقاسی جدا شد و سعید آقایی و شیری به تراکتور رفتند؛ ایوب برای‌مان ماند و یکی دو جوان و آقای سینا شاه عباسی. با سه بازیکن این پست را تقویت کردیم. طرفین خط دفاع مس رفسنجان یعنی شاهین توکلی و جفرسون باهیا را گرفتیم و همچنین کولیبالی هم به ما اضافه شد. باید برای کولیبالی خیلی تلاش کنیم‌. او خیلی خوب تمرین می‌کند ولی باید روحیه‌اش را بهتر کنیم.

او در مورد خط هافبک خبر از جذب شماره ده یک باشگاه اماراتی (لوکاس دونیدو) را داد و در مورد این پست بیان کرد: خط هافبک‌مان دست نخورده و فقط یک هافبک برزیلی یعنی شماره ده فصل پیش الظفره را خریدیم و برای ذخیره این پست سعی کردیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم.

منصوریان راجع به خط حمله و بازیکنان جوان فولاد بیان کرد: در بالای تیم‌مان هم منشا و عباس‌زاده را اضافه کردیم و امیدوارم خط حمله خوبی داشته باشیم. من حدود ۱۲ جوان فوق العاده خوب به تمرینات‌مان اضافه کردم و بخشی‌شان بازیکنان ملی جوانان هستند. بخشی بازیکنان زیر ۲۳ و بخشی زیر ۲۱ هستند. از لحاظ بنزین سبز مشکل نداریم و من هیچ کجا به این اندازه بازیکن جوان خوب ندیده‌ام.

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/

کد خبر 5697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =