کد خبر 5713
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز دلار در بازار آزاد با یک ثبات نسبی با نرخ ۴۹ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد. در همین راستا در بازار هم با وجود مشکل تامین نقدینگی که چالش این روزهای واحدهای تولیدی است در اکثر مبادی فروش، کاهش و در برخی ثبات قیمت اعلام شد. 

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، دیروز دلار در بازار آزاد با یک ثبات نسبی با نرخ ۴۹ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد. در همین راستا در بازار هم با وجود مشکل تامین نقدینگی که چالش این روزهای واحدهای تولیدی است در اکثر مبادی فروش، کاهش و در برخی ثبات قیمت اعلام شد. 

در معاملات دیروز بازار آهن، نرخ اکثر کارخانجات میلگرد کاهش ۱۰۰ الی ۵۰۰ یافت در عین حال اکثر مقاطع فولادی هم بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه بدون تغییر اعلام شده و میلگرد انبار و تیرآهن کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر قیمت بوده و انواع سایز آن به قیمت ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در بخش مواد اولیه محصولات فولادی نرخ آهن اسفنجی با ۱۰۰ تومان افزایش به قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان از طرف گل گهر اعلام شده و نرخ اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نیز بدون تغییر قیمت بود.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

آهن‌نیوز/ف

کد خبر 5713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =