کد خبر 5769
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

قرارداد محسن فروزان با گل گهر تمدید شد

قرارداد محسن فروزان با گل گهر تمدید شد

دروازه‌بان دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان قراردادش با این باشگاه را تا پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ امضاء کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ محسن فروزان که دو سال قبل پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی همراه با فولاد خوزستان راهی گل‌گهر سیرجان شد و در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور یافت، طی دو فصل اخیر گلر اول این تیم بود که نمایش خوبی هم ارائه داد ولی با توجه به جذب محمدرضا اخباری احتمال جدایی او وجود داشت.

دروازه‌بان گل‌گهر در نخستین سال حضورش در این تیم ۱۳ کلین‌شیت در ۲۶ مسابقه لیگ‌برتر داشت و نمایش مطمئنی در تیم تحت هدایت قلعه‌نویی ارائه کرد که همین مسئله موجب شد قرارداد او به مدت دو سال تمدید شود ولی در روزهای اخیر احتمال جدایی پیوستن او به دیگر تیم‌ها مطرح شده بود که فروزان و گل‌گهر تصمیم به ادامه همکاری گرفتند.

گل‌گهر در نقل و انتقالات تابستانی امسال محمدرضا اخباری را از تراکتور به خدمت گرفت و همین مسئله احتمال انتقال فروزان به یک مقصد جدید را بالا بُرد، اما با وجود درخواست تیم‌هایی مثل ملوان انزلی و پیکان برای جذب این دروازه‌بان، در نهایت سیرجانی‌ها برای ادامه همکاری و حفظ فروزان به توافق رسیدند.

بدین ترتیب، محسن فروزان که تجربه حضور در استقلال، فولاد، تراکتور و ... را دارد، برای سومین سال متوالی تصمیم به ادامه همکاری با گل‌گهر سیرجان گرفت تا شاهد رقابت جذاب او و محمدرضا اخباری برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم در فصل جدید لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 5769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =